mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ ايرانفرزند 


jaleb bood- tu inchertopertha ro neveshti ta khosroo motazed ro jirkhare khodetoon bezahher mokhalef khodetoon neshoon bedi

khaak bar sret ahmagh

پاسخ

tohin neshanee zafe. harvaght ghavi shodi bia bahs kon.
+ سيروس 
براي همه مردم ايران و مسولين متاسفم که چنين فرد دروغگو و خيانت کاري را براحتي ميگذارند جلوي دوربين بيايد و هرچه دلش ميخواهد بگويد و مشتي دروغ سرهم کند .چرا در صحبت کردن در مورد انقلاب مشروطه اينقدر نقش بختياري ها را کم رنک نشان ميدهد و اصلا نامي به زبان نمي اورد و چندي پيش توهيني به بختياري ها کرد که من فقط به او ميگويم اگر توانست اصالت و ايراني بودن خود را صابت کند .تاريخ و اسناد تاريخي واثارتاريخي اکثرا از سرزمين هاي لر نشين پيدا شده واست حال ايشان ثابت کند طي دوران از کشور ديگر رانده نشده وبه ايران پناه نياورده.
+ بابک 
با سلام کاملا با نظر شما درمورد خسرو معتضد موافقم.علاوه بر گذشته معلوم الحال ايشون.حتي اگه کسي اونو نشناسه از نحوه گفتار و چاپلوسي و چرندياتي که ميگه کاملا معلومه داراي چه شخصيتي.
+ فرجي 


سلام. با تشکر از دقت نظر شما دوست و هم وطن عزيز که از بين اين هم مطلب روي مساله انگشت گذاشتين که حالت کلي و گذرا داشت يعني هدف نبود بلکه وسيله اي بود براي رسيدن به هدف. هدف انتقاد از عملکرد آقاي معتضد بود. در هر صورت بنده لينيکي را خدمتتان معرفي ميکنم. گرچه بايد تعريف شما را از معتبر منبع بدانم.

http://noorportal.net/90/114/118/8047.aspx

با سلام

ظمن تشکر از وبلاگ خوبتان خواهشمندم فرمايشات حضرت امام درباره ي دکتر مصدق را همراه با منبع معتبر برايم بفرستيد