سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
خبرنگار پرسابقه آمریکایی که به خاطر انتقاد از رژیم صهیونیستی اخراج شد، می‌گوید: «من 50 سال سابقه کار در کاخ سفید دارم و بارها از روسای جمهور آمریکا انتقاد کرده‌ام، اما گویا حق نداشتم حتی به نام اسرائیل نزدیک شوم.»
به گزارش گرداب کیهان نوشت، خبرنگار پرسابقه آمریکایی که به خاطر انتقاد از رژیم صهیونیستی اخراج شد، می‌گوید: «من 50 سال سابقه کار در کاخ سفید دارم و بارها از روسای جمهور آمریکا انتقاد کرده‌ام، اما گویا حق نداشتم حتی به نام اسرائیل نزدیک شوم.»

هلن توماس که در یک کارگاه آموزشی در دیترویت سخن می‌گفت، افزود: «من هم چنان بر اظهارات خود درباره اسرائیل اصرار دارم. صهیونیست‌ها سیاست خارجی آمریکا و دیگر موسسات ما را کنترل می‌کنند. کنگره، کاخ سفید، هالیوود و بازار وال استریت تحت مالکیت صهیونیست‌ها هستند. آنها پول خرج می‌کنند و ما را در تمام مسیرها، به سوی جهت غلط هدایت می‌کنند.» 



به گزارش امریکن فری پرس، دعوتنامه سخنرانی خانم هلن توماس 90 ساله مربوط به یک دبیرستان در ایالت مریلند بود که لغو شد و مسئولان مدرسه گفتند که ایمیلی برای آنها ارسال شده و به آنها گوشزد شده است که اظهارات توماس به عنوان سخنران مهمان "بی‌جا" و نامناسب بوده است.

این گزارش می‌افزاید: در عرض چند ساعت روزنامه "هرست" اعلام کرد که توماس بازنشسته شده است. در همین حال کاخ سفید و بخش رسانه‌ای آن نیز توماس را تقبیح کردند. این در حالی است که تمامی این اقدامات به خاطر یک اظهار نظر توماس بود که رسانه‌ها آن را اینگونه منعکس کردند، «به اسرائیلی‌ها بگوئید که از فلسطین بیرون بروند. فلسطینیان مورد اشغالگری قرار گرفته‌اند و این مکان، سرزمین آنها است و خانه اسرائیلی‌ها یعنی آلمان، لهستان و یا آمریکا.»

هلن توماس پیش از این رئیس انجمن خبرنگاران کاخ سفید بود.

منبع: http://gerdab.ir/fa/news/3182/انتقاد-از-اسرائیل-یعنی-اخراج!


[ دوشنبه 89/9/15 ] [ 2:29 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 40
بازدید دیروز: 27
کل بازدیدها: 362192