سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

 

 


شهید ادواردو آنیلی در سال 1954(1333) در یکی از مهمترین خانواده های ایتالیا بدنیا آمد.
پدرش سناتور جییوانی آنیلی از مسیحیان کاتولیک و مادرش مارلاکاراچولو یهودی بود.این خانواده صاحب هفت کارخانه ی اتومبیل سازی(از جمله فیات) چندین بانک خصوصی ،باشگاه ورزشی یوونتوس و... می باشند. ادواردو تحصیلات ابتدایی و مقدماتی خود را در ایتالیا گذرانده و سپس به تحصیل در انگلیس و آمریکا در رشته های مهندسی و ادیان پرداخته و نهایتا در سن 20 سالگی در مرکز اسلامی نیویورک، به دین اسلام مشرف شده و نام (هشام عزیز) را برای خود برگزید.


پس از پیروزی انقلاب ،شهید ادواردو از طریق سفارت جمهوری اسلامی در ایتالیا به مذهب حقه ی تشیع مشرف شده و نام (مهدی) را برای خود انتخاب کرده و با سفر به ایران، به محضر حضرت امام خمینی(ره) شرفیاب شده و حضرت امام(ره) در حضور حضرت آیت الله خامنه ای و برخی دیگر از حاضرین، بر پیشانی وی بوسه می زنند.
ادواردوبعد از شرکت در نماز جمعه تهران ، به ایتالیا بازگشته و فعالیت های اسلامی خود را دنبال نمود.
این اقدامات ادواردو، موجب وحشت خانواده ی وی از آینده ی ثروت هنگفت شان شده و با کمک لابی های صهیونیست، ابتدا ادواردو را بیمار روحی و سپس معتاد معرفی نموده و فشار فراوانی ر ا بر وی وارد نمودند و نهایتا در سال 2000 میلادی(1379)عوامل اسرائیل با نقشه ای از قبل تهیه شده، ادواردو را در حاشیه ی یکی از رودخانه های ایتالیا به شهادت رسانده و در رسانه ها بعنوان خودکشی معرفی نمودند.
طی سالهای گذشته چندین فیلم و مستند و یادواره از سوی تشکل های مردمی در داخل و خارج از ایران برای ادواردو تهیه شده و نام او همواره بعنوان نماد توطئه ی صهیونیست ها علیه نخبگان تازه مسلمان، پرآوازه و جاودان خواهد ماند...

منبع:ebratha.org


[ جمعه 89/10/17 ] [ 7:12 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 62
بازدید دیروز: 44
کل بازدیدها: 362258