سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
 
 
 
 
 
 
 
 
 

تشییع شهید صانع ژاله، تبدیل به مراسم محاکمه سران فتنه شد + عکس
آفرین بر غیرت دانشگاهیان و دانشجویان هنر که نگذاشتند این شهید نیز به مانند شهدایی که در جریان فتنه به شهادت رسیدند در گوشه عزلت تشییع شود و امروز تشییع باشکوهی را برای او برگزار کردند. همین مردم حاضرند پای چوبه دار سران فتنه بایستند و فریاد بزنند الله اکبر. سیاستمداران کشور حق ندارند به فتنه گران فرصت بازگشت بدهند.
اختصاصی گرداب ـ دانشجویان و مردم در حالی همشاگردی شهید خود را بر دستان خود تشییع می کردند که شعار هایی علیه سران فتنه سر داده و خواهان اشد مجازات برای آنها بودند.
 
بر اساس این گزارش پیکر شهید صانع ژاله از مقابل دانشگاه هنر تا صحن مصلای دانشگاه تهران با حضور جمعیت ده ها هزار نفری مردم و دانشجویان، با شکوه بسیار برگزار شد.
 
در این مراسم بعد از تشییع و آوردن پیکر شهید در مصلای دانشگاه تهران، حجت الاسلام پناهیان به ایراد سخنرانی پرداخت.
 
پناهیان گفت: «فتنه گران و مسئولان مملکت بدانند از این به بعد هر شهیدی که در این راه بدهیم و یکی از فرزندان امت اسلامی شهید شود، حتی مجروح شود و از دست فتنه گران کتک بخورد، باشکوه تر از این همایش ها را برایشان برپا می کنیم و سکوت نخواهیم کرد.»
 
وی افزود: «آفرین بر غیرت دانشگاهیان و دانشجویان هنر که نگذاشتند این شهید نیز به مانند شهدایی که در جریان فتنه به شهادت رسیدند در گوشه عزلت تشییع شود و امروز تشییع باشکوهی را برای او برگزار کردند. همین مردم حاضرند که پای چوبه دار سران فتنه بایستند و فریاد بزنند الله اکبر. سیاستمداران کشور حق ندارند که به فتنه گران فرصت بازگشت بدهند

پناهیان با بیان این که دست فتنه گران به خون جوانان این مرز و بوم آغشته است، گفت: «مردم مصر به ما می گویند ما مبارک را سرنگون کردیم، شما چطور یک ملت بزرگ نمی توانید چند فتنه گر منحوس را نابود کنید؟»
 
وی پس از این سخن که با شعار مرگ بر موسوی و مرگ بر کروبی از سوی جمعیت همراه بود، با اشاره به تاثیرپذیرفتن مردم تونس و مصر از انقلاب اسلامی و با انتقاد بر این که این اتفاقات در خاورمیانه ثمره انقلاب است، گفت: «این مردم نه تنها می خواهند سران فتنه اعدام شوند، بلکه می خواهند هر سیاستمدار در هر موقعیت و سابقه ای که زمینه ساز ایجاد فتنه شد و بسترساز جریان فتنه شد از صحنه سیاست حذف شود؛ سیاستمدارانی که در آغاز که آن تظاهرات غیرقانونی برگزار می شد، پیش بینی نمی کردند که منافقین در این راهپیمایی شرکت کنند.»

وی ادامه داد: «آمریکا پشتیبان این گونه حرکت ها خواهد بود و خون های مظلومان بر روی زمین می ریزد. سیاستمدارانی که پیش بینی نمی کردند که این اتفاقات منجر به ریخته شدن خون مظلومان می شود؛ آنهایی که نمی دانستند و پیش بینی نمی کردند که این اتفاقات مورد حمایت آمریکا و اسرائیل قرار می گیرد، آنها احمق هایی هستند که در صندلی سیاست جا خوش کرده اند
منبع: gerdab.ir

[ چهارشنبه 89/11/27 ] [ 8:31 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 135
کل بازدیدها: 363111