سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
درگیری تیپ گولانی اسرائیل و سپاه پاسداران در شن‌های غزه
رژیم صهیونیستی اقدام به ساخت دو بازی رایانه ای به نام "شن‌های غزه" و "قیام عقاب" کرده که در آن تیپ "گولانی" ارتش اسرائیل و سپاه پاسداران ایران با هم می جنگند.

به گزارش گرداب به نقل از مشرق، در بازی "شن‌های غزه" و "قیام عقاب" که به دست رژیم صهیونیستی ساخته شده اند، تیپ "گولانی" ارتش اسرائیل، در برابر سپاه پاسداران ایران قرار می گیرد.

سایت خبری اسرائیل نشنال نیوز نوشت: بازی با صدای الله اکبر در گیت پاریس و نمایش تصاویر تند ضد صهیونیستی از "محمود احمدی نژاد" برروی دیوارهای اطراف شهر غزه آغاز می شود.
سایت خبری اسرائیل نشنال نیوز افزود: ما انتظار داریم بازیگران عرب و ایرانی‌، برای این بازی آنلاین شوند و بازی کنند.
 
سازنده بازی شن های غزه، فضای بازی را اینگونه تشریح می کند: «در سال 2040 به تقویم مسیحی، غزه میدان جنگ میان اسرائیل و ایران خواهد بود.


فرانسه به علت تنش‌های قومی در یک جنگ داخلی به سر می‌برد و انگلیس از اتحادیه اروپا اخراج می‌شود که در آن زمان به فدراسیون ملت‌های اروپا تغییر خواهد کرد و رهبری آن با آلمان است.

در آنجا بچه‌های بد وجود ندارند. آنجا فقط منافع سیاسی وجود دارد. شما یک تفنگدار دریایی هستید به انتخاب خودتان.

به قیام عقاب خوش آمدید، اولین بازی جنگی چند نفره است که 1.2 گیگابایت حجم دارد و دانلود آن رایگان است و از اینترنت هم می‌توان به صورت آنلاین بازی کرد. بازی در بردارنده جنگ غزه است: "گولانی" سرباز اسرائیلی نیروی پیاده، در برابر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران.»

"یارون دوتان" سازنده بازی می گوید: «بازی کلا درباره زد و خوردهای این سرباز 34 ساله اسرائیلی با تکنولوژی پیشرفته است.»

دوتان یک برنامه نویس کامپیوتر با سابقه و ساکن رامات آویو است و مانند هرکس دیگری در ارتش بوده که یک سال و نیم آن را در لبنان به عنوان سرگروهبان عملیات خدمت کرده است.

دوتان می‌گوید که بعد از 26 سال تجربه در بازی‌های کامپیوتری او 5 سال پیش تصمیم گرفت این بازی را بسازد.

او می افزاید: «قیام عقاب کم و بیش یک بازی سیاسی است. البته در ذهن ما (صهیونیست ها)، ایرانی‌ها آدم‌های بدی هستند و در بازی آنها با جنگجویان اسرائیلی روبرو می‌شوند.»

وی اعتراف می کند: «اما کمی شیطنت و دروغ در حاشیه سیاسی این بازی وجود دارد. مثل الله اکبر، صدای پیرامونی که در شروع بازی در گیت پاریس شنیده می‌شود. یا تصاویر تند ضد صهیونیستی که توسط "محمود احمدی نژاد" برروی دیوارها اطراف شهر غزه توصیف می‌شود!»
 
دوتان نیز با توجه به نقشه‌های جدیدی که ادعا می کند از غزه فاش شده، به اسرائیلی‌ها اعراب و ایرانیان توصیه می‌کند که این بازی را دانلود و بازی کنند.

وی درخصوص پوشش رسانه ای این بازی می گوید: «ما تصمیم گرفتیم اخبار پیرامون بازی را به شبکه تلویزیونی الجزایر و تلویزیون عرب ارسال کنیم و انتظار داریم بازیگران عرب همانند ایرانی‌ها آنلاین شوند و بازی کنند.»

دوتان با خنده می‌گوید: «بازیگران اسرائیلی احتمالا به عنوان نیروی نظامی وزارت دفاع اسرائیل بازی می‌کنند چونکه ما دوست داریم بر روی سرورهایمان خون ببینیم.»

[ شنبه 89/12/7 ] [ 1:29 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 39
بازدید دیروز: 44
کل بازدیدها: 362235