سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

پس از فتنه ی 25 بهمن و ماموریت کمیسیون های مجلس برای بررسی ماجرا، بالاخره گزارش این بررسی در صحن مجلس در حالی قرائت گردید که با وجود تلاشها و زحمات انجام شده و قابل تقدیر در این گزارش،متاسفانه هیچ اسمی از آقای خاتمی بعنوان یکی از سران فتنه برده نشده و تنها به محکومیت موسوی و کروبی بسنده گردید.

                                                   


در این میان باید توجه داشت که وقتی مجلس، عصاره ی ملت خوانده می شود، طبعا باید در اعلام مواضع نیز،همانند ملت شفاف باشد و صدالبته بررسی و تحقیق در مورد فتنه و فتنه گران بدون بررسی عوامل و زمینه های بروز آن، کاری بس عبث و ناتمام خواهد بود.
واقعا چه کسی می تواند نقش خاتمی را در ایجاد زمینه برای جریان های ضدانقلاب و معاند و میدان دادن به منافقین، برای تخریب ارزشها و شکستن حرمتها نادیده بگیرد؟ چه کسی است که نداند در فتنه ی 88 نیز، خاتمی نقشی اساسی را در تحریک مردم ایفا نموده و همچنان با تشکیک در صحت انتخابات و تکرار سخنان دشمن پسند تقلب و... بر طبل مخالفت می کوبد؟
آیا محمد خاتمی تا آخرین لحظه با حضور در تجمعات ضدانقلابیون و یا حمایت از موسوی و کروبی، نقش اصلی را در فتنه ی 88 بازی نکرد؟
آیا ملت ایران می پذیرند که تنظیم کنندگان این بیانیه، با نادیده گرفتن شعار و فریاد و مجاهدت و درخواست انان برای محاکمه ی خاتمی، اصلا اسمی از وی و دیگر عناصر پشت پرده در این فتنه نیاورده وتنها دو عنصر مفلوک و مرده ی سیاسی - موسوی و کروبی - را هدف گرفته اند؟


[ سه شنبه 90/1/30 ] [ 11:57 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 36
بازدید دیروز: 110
کل بازدیدها: 362991