سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

 

لطفا به این اسمس توجه کنید:

تا پیام رو دیدی 8 بار بگو یا ابوالفضل و برای 8 نفر بفرست. همین الان خبر خوشی می شنوی. به ابوالفضل قسمت میدم بفرست. فقط امتحان کن، خیلی عجیبه.

این اسمس رو یک آدم بی سواد یا خرافی نفرستاده، یکی از همکلاسیام که دانشجوی کارشناسی ارشد است برام فرستاد. اولین فکری که به ذهنم رسید این بود که قداست حضرت ابوالفضل سر جاش، اما 8 بار نام مقدس ایشون رو آوردن و به 8 نفر فرستادن چه ربطی به برآورده شدن حاجات یا شنیدین خبر خوش داره؟! چون بعضی از حاجات برای برآورده شدن نیاز به تلاش و برنامه و بعضی هم نیاز به صبوری دارند و برخی از حاجات هم برخلاف تصور ما، برآورده شدنشون به صلاحمون نیستن.

از این دست اسمس ها در این روزا فراوونه. هدف نویسنده اصلی این خرافات، یا بازارگرمی و ریختن پول بادآورده به جیب اپراتورهای موبایله یا تخریب باور های مذهبی و نام مبارک حضرت ابوالفضل. دین اسلام و اهل بیت، پیام آور عقل و منطق هستند، نه خرافات. لذا دوستان در برخورد با این گونه اسمس  ها یا سایتها و .... قبل از هر چیزی ببینن مطالب عنوان شده معقوله یا نه؟  برای این کار از علمای واقعی مشورت بگیرین. تا نا خواسته موجب تخریب نام مقدس امام حسین و حضرت عباس نشیم. گل تقدیم شما

 


[ چهارشنبه 90/9/16 ] [ 11:35 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 34
کل بازدیدها: 362780