سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

حضرت آیت الله خامنه ای در ادامه سخنان خود نکاتی را درخصوص نامزدهای انتخابات گوشزد کردند و از همه مردم خواستند این نکات را به دقت دنبال کنند. ایشان افزودند:

1- نامزدها باید با قصد خدمت وارد عرصه انتخابات شوند زیرا اگر کسانی با هدف قدرت طلبی و بدست آوردن ثروت و یا انگیزه های ناسالم دیگر وارد انتخابات شوند، به مردم و کشور خدمت نخواهند کرد.

2- رهبر انقلاب اسلامی، ارتباط نامزدها با مراکز ثروت و قدرت را بسیار مخرب دانستند و خاطرنشان کردند: این، همان شیوه ای است که در باصطلاح دموکراسی های دنیا بویژه در امریکا مرسوم است و نامزدها با حمایت مالی کمپانی ها، شرکتها و افراد ثروتمند، وارد انتخابات می شوند و بعد از پیروزی در انتخابات نیز وامدار این افراد هستند و به جای خدمت به مردم، در جهت منافع صاحبان قدرت و ثروت، قانون وضع می کنند.

3- حضرت آیت الله خامنه ای استفاده از بیت المال برای انتخابات را یکی دیگر از نکاتی دانستند که مردم باید بشدت در مورد آن حساس باشند.

4- ایشان افزودند: استفاده از بیت المال در انتخابات اشکال مضاعف دارد، ضمن آنکه هر فردی را هم نمی توان براحتی متهم به اینگونه مسائل کرد. ایشان مردم را به دقت و حساسیت در انتخاب نامزدها فراخواندند و تأکید کردند: برای تشخیص درست دو راه وجود دارد : یا انسان خودش تحقیق کند و به نتیجه برسد و یا استفاده از نظرات افرادی که بین انسان و خدا حجت ایجاد می کنند. رهبر انقلاب اسلامی اظهار امیدواری کردند با لطف خداوند و حضور پرشور مردم و انتخاب درست آنان، مجلسی در شأن نظام اسلامی تشکیل شود. حضرت آیت الله خامنه ای، انتخابات مجلس را برای ملتهای اسلامی نیز مهم و تأثیرگذار خواندند و افزودند: به همین دلیل است که دستگاههای خبیث استکبار اعم از امریکا، انگلیس ، صهیونیستها و دیگران تلاش دارند تا این انتخابات را مخدوش و برای ملتهای دیگر مأیوس کننده جلوه دهند. ایشان تأکید کردند: ملت ایران در زمینه انتخابات و انقلابی بودن، پیشکسوت ملتها است و قطعاً نگاه ملتهای دیگر ، به این انتخابات دوخته شده است.

منبع:www.leader.ir


[ دوشنبه 90/10/19 ] [ 9:25 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 36
بازدید دیروز: 34
کل بازدیدها: 362815