سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

در تجمع مردمی مقابل دادسرای تهران تاکید شد جمع آوری یک میلیون امضابرای محاکمه سران فتنه

اعضای تشکل های مردم نهاد با تجمع در مقابل دادسرای عمومی و انقلاب تهران خواستار رسیدگی به طومار یک میلیون امضا در محاکمه سران فتنه شدند.
جمعی از اعضای تشکل های مردم نهاد با عنوان «ستاد مردمی دفاع از حقوق ملت ایران» صبح چهارشنبه با تجمع در مقابل دادسرای عمومی و انقلاب تهران ضمن اعلام حمایت خود از آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، خواستار برخورد جدی و قاطع این قوه با سران فتنه و محاکمه آنان شدند.
این جمعیت ابتدا در مقابل پارک شهر تجمع کردند و پلاکاردهایی با مضامین «سران فتنه باید محاکمه گردند»، «حمایت قاطع خود را از ریاست محترم قوه قضائیه اعلام می داریم»، «قاطعانه خواستار توجه جدی به مطالبات مردمی در قالب ارسال طومارهای یک میلیون امضا هستیم»، «مردم حجت را تمام کردند؛ حالا نوبت قوه قضائیه است»، «شکایت و دادخواست بیش از یک میلیون شهروند ایرانی از سران فتنه چه شد؟»، « نتیجه ارسال یک میلیون امضای در خواست کنندگان محاکمه سران فتنه به کجا انجامید؟»، « از اقدامات رئیس محترم قوه قضائیه در برخورد با عناصر تروریست تقدیر و تشکر می شود» و «حامی تروریست ها اعدام باید گردد» در دست داشتند. تجمع کنندگان سپس با سر دادن شعارهایی از جمله «مرگ بر منافق»، «مرگ بر فتنه گر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر مزدور آمریکایی»، «ای قوه قضایی، اقتدار اقتدار»، «ای قوه قضائیه حمایتت می کنیم» و.... به سمت دادسرای عمومی و انقلاب تهران حرکت و تجمع خودرا در مقابل این دادسرا ادامه دادند.
تجمع کنندگان در پایان با قرائت بیانیه ای با طرح 14 دلیل خواستار دستگیری و محاکمه سران، زمینه سازان و عاملان جریان فتنه شدند.
در بخشی از این بیانیه خطاب به ریاست قوه قضائیه آمده است:
با وجود ارسال طومارهای شکایت بیش از یک میلیون شهروند سراسر ایران اسلامی از سران فتنه در تاریخ 19/11/88 به آن قوه محترم، تاکنون اقدامی صورت نگرفته لذا:
ما مردم مسلمان و همیشه در صحنه شهرستان های مختلف کشور با استناد به اصول متعدد قانون اساسی، قانون مجازات اسلامی و دیگر قوانین جاری ایران اسلامی از آن مقام محترم مجدانه شناسایی و مجازات سران، زمینه سازان، حامیان و عاملان جریان فتنه از جمله میرحسین موسوی، محمد خاتمی، مهدی کروبی، فائزه هاشمی رفسنجانی، مهدی هاشمی و... را که زمینه حضور و گستاخی دشمنان کمین کرده و فرصت طلب انقلاب اسلامی را فراهم نموده اند، به دلایل گوناگون از جمله موارد ذیل خواهان و خواستاریم:
1- هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم (آتش زدن و پاره کردن کلام الهی)
2-هتک حرمت ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا(ع) در روز عاشورا سال 1388
3- آتش زدن مسجد و خانه خدا (مسجد لولاگر)
4-هتک حرمت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی
5- ضربه زدن به چهره نظام اسلامی در عرصه بین المللی و جهانی
6- تخریب و غارت اموال عمومی و بیت المال مسلمین
7-ایجاد ناامنی و آشوب در کشور خصوصاً در تهران
8- اختلال و مزاحمت در کسب وکار و زندگی مردم و ضربه زدن به اقتصاد کشور
9- تضعیف نظام اسلامی و زیر سوال بردن اقتدار آن
10- بر هم زدن آرامش محیط های علمی و آموزشی در دانشگاه ها
11- ایجاد جو رعب و وحشت برای کودکان و زنان با ارتکاب اعمال ددمنشانه
12- ریختن خون انسان های مظلوم و بی گناه
13- ایراد اتهامات واهی گوناگون علیه نظام جمهوری اسلامی بدون ارائه هرگونه سند و مدرک
14- دادن بهانه به دست کسانی که دشمنی و ضدیت آنها سابقه ای دیرینه علیه ملت ایران دارد و هزاران دلیل و بینه دیگر که حدیث مفصلی است از مظلومیت ملت ایران.

منبع: http://www.kayhannews.ir/890306/3.htm#other306

 

[ پنج شنبه 89/3/6 ] [ 1:8 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 355
بازدید دیروز: 158
کل بازدیدها: 364143