سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

 

چند روز قبل و در ابتدای خرداد ماه ، مراسم جشن عروسی مفصلی برای فرزند آقای محسن میردامادی در تهران برگزار گردید.
محسن میردامادی از اصلی ترین سران فتنه ی سال 88 بود که مسئولیت جبهه ی منحله ی مشارکت را نیز بر عهده داشته و مدتی را نیز در بازداشت و زندان بسر برده و از سوی قوه قضائیه محکوم و مجرم شناخته شده است.


اما نکته ی قابل توجه در این جشن عروسی، حضور همه ی سران و پادوهای جریان فتنه اعم از موسوی، خاتمی و کروبی و افراد دیگری نظیر: بهزاد نبوی و تاجزاده و موسوی خوئینی ها و... بوده که بصورت گسترده و فراگیر در این جشن شرکت نموده اند.
تا اینجای ماجرا ظاهرا موضوعی عادی است که در شرایط خاصی که فتنه گران برای خود رقم زده اند، نشست ها و تجمع های محفلی به هر بهانه در میان آنها، امری طبیعی می باشد.
اما نکته ی قابل تامل و تاسف، حضور آقای حسن مصطفوی در میان این افراد و گپ و گفتگو با کسانی است که اساس انقلاب و نظام را در فتنه ی سال 88 مورد حمله قرار داده و همچنان بر مواضع دشمن پسند خود پافشاری می کنند.
متاسفانه اخبار چند ماه قبل نیزحکایت از آن دارد که آقای حسن مصطفوی ، رفتار و مواضع روشن ومناسبی برای مقابله با فتنه گران نداشته و برخی از دوستان نااهل، ایشان را به سمتی کشانده اند که بعنوان گزینه ی آینده ی مورد نظر این جریان ، مطرح شده است.
لهذا امیدواریم که ایشان بعنوان منسوب به خاندان حضرت امام خمینی(ره) و شخصی که طبعا وظیفه ی دفاع از حیثیت و راه آن بزرگمرد را بیش از دیگران بر عهده دارد، پاسخ دهند که این حضور و رفت و آمد با سران فتنه، چگونه تفسیر و توجیه می شود؟ آیا رواست که ایشان، با رفتار خود، بر نگرانی خانواده ی شهداء و دلسوزان انقلاب افزوده و طمع مخالفان را نسبت به خود برانگیزد؟هر چند که مردم در معادلات خود، پیروی افراد از راه و خط اصیل امام(ره) را بر انتساب فامیلی افراد ترجیح خواهند داد.
در پایان لازم است، یکبار دیگر، به وصیت مرحوم حاج احمد خمینی(ره) خطاب به فرزندش، توجه کنیم:
به حسن و برادرانش این توصیه را می نمایم که همیشه سعی کنند در خط رهبری حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آن است و بدانند که ایشان، موفقیت اسلام و نظام و کشور را می خواهند..
.


[ سه شنبه 89/3/18 ] [ 10:7 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 44
کل بازدیدها: 362205