سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

این روزها جنایت صهیونیست ها علیه کاروان کشتی های آزادی در نزدیکی غزه، خشم ملت های دنیا را برانگیخته و چهره ی واقعی غاصبان قدس را به نمایش گذاشته است...
این ماجرا که البته از آن بعنوان یک خطای استراتژیک اسرائیلی ها ، یاد می شود، سند محکمی بر بطلان اقدامات آمریکا و دیگر حامیان اسرائیل در منطقه بود که طی چند سال گذشته، همواره با ژست های طلح طلبانه، بدنبال فریب ملت ها و کشاندن فلسطینی ها و مبارزان غیرتمند مسلمان بپای میز مصالحه و آشتی با اسرائیل ، بوده اند.
البته به مصداق حدیث مولایمان امام سجاد علیه السلام که فرمودند: خداوند را شکر که دشمنان ما را از احمق ها و نادان ترین افراد، قرار داد، این حرکت اسرائیل، موجب ایجاد موج انزجار بزرگی در سراسر دنیا علیه این رژیم شده و در آستانه ی تدارک حمله ی اسرائیل به غزه و لبنان، فشار بسیار زیادی را بر صهیونیست ها وارد ساخت.
از سوی دیگر، این اقدام ، موجب تضعیف پایگاه اسرائیل در منطقه ، مخصوصا در ترکیه، بعنوان یکی از اصلی ترین کشورهای مورد توجه خود شد که به لطف الهی، تمامی این تحرکات و جنایت ها، زمینه ساز نابودی اسرائیل و پایان عمر منحوس آن خواهد بود.
                                                                                                
البته در این راستا، وظیفه ی همگان، مخصوصا ملت شریف ایران است که پشت سر رهبر عزیز و مراجع معظم، با تمام قوا به اعلام انزجار و محکومیت این اقدام صهیونیست ها ادامه دهند و وظیفه ی الهی خود در مقابل دیگر مسلمانان دنیا را به انجام رسانند که مطابق وعده ی الهی و پیش بینی حضرت روح الله، قطعا آزادی قدس شریف و نابودی دشمنان اسلام و صهیونیست ها، بسیار نزدیک است
.


[ جمعه 89/3/21 ] [ 10:58 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 44
بازدید دیروز: 66
کل بازدیدها: 362889