سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان


                 خیابان‎های آرام تهران؛ سران فتنه را در 22 خرداد دفن کرد




http://i2.tinypic.com/80nqrvb.jpgسران فتنه که با هدف مظلوم نمایی و مجوز نگرفتن، درخواست ناقصی را برای دریافت مجوز راهپیمایی در روز 22 خرداد منتشر کرده بودند، پس از آنکه از جدیت وزارت کشور برای برسی درخواست مجوز در چارچوب قانون مطلع شدند، با علم به بدنه اندک و ریزش کرده خود پیش دستی کرده و از مهلکه برگزاری راهپیمایی با جمعیتی اندک آنهم به بهانه هراس از سرکوب مردم پاپس کشیدند، تا رسوایی ریزش بدنه، در روز 22 خرداد به پای لغو مراسم راهپیمایی نوشته شود.

به گزارش رجانیوز، در حالی که رسانه های انگلیسی و امریکایی حامی سران فتنه از ماه گذشته به صورت ویژه برنامه های خاصی را برای سالروز برگزاری انتخابات تدارک دیده بودند، این اقدامات و تلاش های سران فتنه هم نتوانست جمعیت قابل قبولی را در روز 22 خرداد و به بهانه سالگرد انتخابات برای اهداف سران فتنه به میدان بیاورد.
این در حالی است که پس از حماسه 9 دی و 22 بهمن،  تحلیلگران از مرگ این جریان سیاسی در سطح بدنه اجتماعی آن خبر داده بودند.

با این حال گزارش های دریافتی رجانیوز از خبرنگاران خود در سطح شهر حاکی از آن است که تهران امروز یکی از آرام ترین روزهای خود را سپری کرد.

در حالی که تعداد 50 دانشجوی حامی موسوی در مقابل دانشکده فنی دانشگاه تهران به دنبال ایجاد برنامه و تدارک یک میتینگ گسترده بودند، بی توجهی دانشجویان دانشگاه تهران و حضور انبوه دانشجویان انقلابی سبب شد تا این برنامه راه به جایی نبرد.  این در حالی است که سربازان  این جریان در دانشگاه شریف حتی با حمله به دبیر سابق انجمن اسلامی مستقل این دانشگاه نیز موفق به اقدام خاصی نشدند.


در همین حال حضورپراکنده برخی از میلیشیای سبز در میدان انقلاب سبب ایجاد ترافیک در این محدوده پر رفت و آمد شهری شده بود. ولی بی اقبالی مردم به حرکات میلیشیای سبز سبب شد تا این جمعیت متفرق شوند.
گزارش ها از میدان هفت تیر نیز حکایت از جریان عادی ترافیک و مردم در این منطقه دارد.

این در حالی است که تلاش چند گروه ده نفره برای رسیدن به میدان انقلاب و خیابان انقلاب نیز ناکام مانده است.
گزارش ها از میدان ونک نیز حکایت از حضور پراکنده تعدادی از میلیشیای سبز در این میدان دارد اما این حضور نیز سبب نشده است تا حرکت وسائل نقلیه و ترافیک در این محدوده با مشکلی مواجه شود.

این  شرایط در حالی است که اخلالی در سرویس های انیترنت و تلفن همراه نیز به وجود نیامده است.
بالاترین که هدایت آنلاین میلیشیای سبز را بر عهده دارد به دلیل بی اقبالی مردم و شکست پروژه 22 خرداد مشغول روحیه دادن به افراد با تحلیل های مختلف و بعضا مضحک است.

تلاش چند ماهه سران فتنه برای سازماندهی حرکت های اعتراضی در 22 خرداد در حالی بدون توجه مردم با شکست مفتضحانه ای روبرو شده است، که آنها با پیش بینی شرایط بوجود آمده احتمالی، از برگزاری راهپیمایی در این روز طفره رفته بودند.

این اقدام که در میان هواداران سران فتنه و رسانه های حامی از آن به عنوان تاکتیک یاد شده است، مشابه اقدامی است که فتحعلی شاه قاجار در زمان امضای قرداد ترکمانچای بکار برده است چنانکه گویند:

فتحعلی شاه پیش از امضا نمودن قرارداد ترکمنچای، درباریان را به نزد خویش فراخواند. 
آنگاه با اعتماد به نفسی مثال زدنی گفت اگر شمشیر شاهنشاهی ام را از غلاف سمت راست بیرون کشم چه می شود؟

همه درباریان جملگی گفتند:

بدا به حال روس بدا به حال روس!
آنگاه فتحعلی شاه با لحنی سرشار از غرور گفت اگر خنجر شاهنشاهی ام را از غلاف سمت چپ بیرون کشم چه می شود؟ 

 همه درباریان جملگی گفتند:

بدا به حال روس بدا به حال روس!
آنگاه شاهنشاه ایران دست بر غلاف برد و کمی شمشیر را بیرون آورد که ناگاه درباریان دست به دامان قبله عالم شدند در حالی که ملتمسانه می گفتند:

قبله عالم رحم کن به حال روس. این بار را رحم کنید!

آنگاه فتحعلی شاه شمشیر را به طور کامل درون غلاف کرد و سپس با اعتماد به نفسی مثال زدنی قرارداد ترکمنچای را امضا کرد.


منبع: http://qachib.blogfa.com/post-876.aspx



[ یکشنبه 89/3/23 ] [ 10:17 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 39
بازدید دیروز: 33
کل بازدیدها: 362718