سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
با وجود تلاش چند ماهه ی جریان فتنه و رسانه های استکباری برای تحریک هواداران خود و به میدان آوردن آنها در روز 22 خرداد امسال، در این روز، نه تنها هیچ تجمع، آشوب و اغتشاشی به وقوع نپیوست، بلکه حضور بسیار پرشور و انقلابی و خودجوش عناصر بسیجی و انقلابی و قاطبه ی مردم دوستدار نظام و ولایت در سطح خیابانها که نشان از آمادگی جدی آنان برای مقابله با فتنه گران را داشت، این روز را بعنوان روزی ماندگار در تاریخ انقلاب به ثبت رساند.

در همین راستا موسوی و کروبی ، بعنوان دو تن از سران فتنه، باز هم ترجیح دادند که پس از این شکست، با صدور بیانیه های تند و ضدانقلابی، بر تداوم اقدامات سوءخود پافشاری کنند و در این میان، رسانه های آمریکا و انگلیس، که از عدم حضور فتنه گران سبز در سطح خیابانها، بشدت شوکه شده بودند، شرمنده و پریشان در اخبار و تحلیل های خود، به نکاتی اشاره کردند که بازخوانی آن برای همگان لازم و مفید است:


       




تحلیلگر بی بی سی ،با اذعان به پیروزی جریان مدافع ولایت در ماجرای فتنه ی 88 گفت: مشکل ما این بود که در تحلیل های خود، جمعیت انبوه هوادار نظام اسلامی را نادیده گرفتیم و تنها دل خودمان را به عده ای از طرفداران جریان سبز، خوش کرده بودیم.
این تحلیلگر در ادامه افزود: هواداران نظام که تا پای از دست دادن همه چیز خود به میدان دفاع از انقلاب آمده بودند، باعث شکست جنبش سبز و حمایت های خارجی گردیدند.
تحلیلگر صدای آمریکا نیز با اذعان به پیروزی جریان انقلاب و شکست جنبش سبز گفت:
در این پیروزی، نقش آیت الله خامنه ای در جایگاه رهبری انقلاب، بسیار موثر بود. در تمام کودتاها و انقلاب های معاصر در دنیا، سران و رهبران رژیم ها، وقتی اوضاع را خطرناک می بینند، پا را به فرار گذاشته و از خارج کشور، هدایت کشورشان را بعهده می گیرند، اما در جریان جنبش 88، رهبر ایران، نه تنها جاخالی نداد، بلکه قاطعانه ایستادگی کرد ودر حالی که احتمال هر خطری برای وی وجود داشت، در وسط میدان به خوبی و زیرکی، ماجرا را با پیروزی خود به پایان برد.
این دو نکته، واقعیاتی است که بعنوان عوامل مهم پیروزی ملت، از زبان دشمنان بیان شده ، باشد تا قدر ولایت و وحدت را بدانیم و همواره پایدار آن باشیم.


منبع:   http://www.ebratha.org/new_mag.php


[ جمعه 89/4/11 ] [ 12:26 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 66
کل بازدیدها: 362846