سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
 
گزارش های جدید حقایقی تکان دهنده از قاچاق انسان و بهره کشی جنسی از کودکان را در آمریکا افشـــا کرده است.
گرداب- به گزارش شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، مقامات اف.بی.آی در شهر آتلانتای ایالت جرجیا که بیشترین شمار روسپی گری کودکان را دارد، در تلاش هستند تا با قاچاق انسان که ریشه این مشکل در آن نهفته است، برخورد کنند.

به گفته مقامات آمریکا، بعد از آتلانتا، شهرهای دیگر مانند نیویورک، سانفرانسیسکو، میامی و واشنگتن دی سی پایتخت آمریکا از جمله دیگر شهرهایی هستند که در آن این معضل بیش از دیگر نقاط آمریکا به چشم می‌خورد. به گفته مقامات آمریکایی، دخترانی که سن آنان گاه به دوازده سال نیز می رسد، برای روسپی گری به آمریکا قاچاق می‌شوند. بسیاری از این دختران به زور یا با ترفندهای گوناگون به دام قاچاقچی های انسان می افتند و سر از مکان‌های فساد در می‌آورند.

در بیشتر موارد، برای کودکان قاچاق شده، آتلانتا کانون و گذرگاه ورود به آمریکا به شمار می‌آید و با توجه به اینکه مافیای قاچاق انسان در این کشور آنان را بعد از مدتی کوتاه به نقاط دیگر منتقل می کند، رهگیری آنان برای تحقیقات بیشتر یا نجات آنان دشوار و گاه امکان ناپذیر می‌کند.

بر اساس آمارها، ماهیانه بین چهارصد تا پانصد دختربچه در جرجیا بهره کشی جنسی می‌شوند و برخی از گروههای انسان دوستانه و مذهبی که پیشتر برای کمک به زنانی که از آنان بهره کشی جنسی می‌شود، در کشورهایی مانند تایلند فعالیت می‌کردند، اکنون متوجه جرجیای آمریکا شده‌اند.

این گروهها مکان هایی نیز برای بازپروری و درمان روانی افرادی که مجبور به روسپی‌گری شده‌اند، باز کرده اند.

برخی از کارشناسان این گونه بهره وری از دخترانی را که به آمریکا قاچاق می شوند، برده داری جدید نام می برند. از دیگر سو نتایج مطالعات جدید در آمریکا نشان می دهد از هر چهار دختری که به سن هجده سالگی می رسند، یک دختر مورد آزار جنسی قرار می گیرد و امید به زندگی برای دختر بچه هایی که مجبور به روسپی گری می شوند، هفت سال است و بیماری ایدز یا قتل مهم ترین عامل مرگ در میان آنان است.

منبع: واحد مرکزی خبر


[ یکشنبه 89/6/14 ] [ 3:58 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 52
بازدید دیروز: 34
کل بازدیدها: 362831