سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
نظریه پرداز آمریکایی جنگ نرم در تعریف قدرت سایبری می‌نویسد: قدرت در زمینه معنا می‌یابد، و رشد سریع فضای سایبر زمینه‌ا‌ی جدید و مهم در سیاست جهان است. هزینه‌ پایین ورود، گمنامی، و نامتقارن بودن در آسیب‌پذیری، بدین معناست که بازیگران کوچکتر در فضای سایبر نسبت به حوزه‌های سنتی‌تر سیاست جهانی ظرفیت بیشتری برای اعمال قدرت سخت و نرم دارند.
نظریه پرداز جنگ نرم آمریکا در مقاله‌ای بیان کرد که فضای سایبر یک حوزه‌ جدید و مهم از قدرت است و حتی کشورهایی مانند آمریکا، که منابع عظیمی از قدرت سخت و نرم در اختیار دارند، خود را در حال تقسیم عرصه با بازیگران جدید و مواجه شدن با مشکلات بیشتر در کنترل مرزهایشان در حوزه‌ سایبر می‌یابند.

به گزارش
گرداب، "جوزف اس.‌نای‌" (Joseph S. Nye) استاد برجسته دانشگاه هاروارد در مقاله‌ای که در سایت "مرکز علوم و امور بین‌المللی بلفر - دانشکده‌ کندی هاروارد" منتشر گردیده است به شرح قدرت سایبری در جهان امروزی پرداخته که البته این مقاله برگرفته است از کتابی اثر خود این نویسنده با عنوان "آینده‌ قدرت در قرن 21" که به زودی (در سال 2011) در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/9/29 ] [ 10:8 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

 

1- بهترین غذا برای نوزادان ، شیر مادر است . خداوند سبحان حداقل و حد اکثری برای آن قائل شده .
2- حد اقل شیر دهی مادران به نوزادان 21 ماه می باشد . ( سوره احقاف آیه 15 ) .
3- حد اکثر شیردهی مادران به نوزادان 24 ماه می باشد . ( سوره بقره آیه 233 ) .
4- بهتر است که نوزاد را از 7 ماهگی بمرور به آب میوه جات طبیعی عادت بدهند و بهترین آن آب سیب است .
5- در مرحله بعد پیشنهاد می شود که حریره بادام مخصوص را به نوزاد بدهید .
6- بعد از اتمام یک سال ، می توانید فرزند خود را با عسل تغذیه کنید .

حریره بادام مخصوص

مواد لازم : 5 عدد مغز بادام شیرین و خام , دو سوم لیوان آب ، 1 قاشق غذا خوری آرد برنج قهوه ای ، عصاره کشمش 2 قاشق غذا خوری .
طرز تهیه : مغز بادام را با آب داغ خیس کرده ، پوست بکنید و همراه آب ، در مخلوط کن مخلوط کنید ، سپس در طرف کوچکی ریخته و بعد آرد را اضافه کرده و روی اجاق با حرارت ملایم قرار دهید و مرتب هم بزنید تا بجوشد . در این حال حریره را از روی اجاق برداشته و عصاره کشمش را به آن افزوده و صبر کنید تا خنک شود . سپس کودک خود تغذیه کنید .

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/9/29 ] [ 10:5 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]


[ دوشنبه 89/9/29 ] [ 10:1 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

چندین ماه است که مسئولان نسبت به اعتراض و تحصن طلبه سیرجانی به مفاسد اقتصادی و زمین خواری بی توجه اند.

منبع: http://www.ebratha.org/new_mag.php


[ دوشنبه 89/9/29 ] [ 9:56 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

مراجعه شود به آدرس: http://www.tebbeghorani.com/Papers/Pregnants.pdf

لیست غذاهای ممنوعه : http://www.tebbeghorani.com/papers/forbidden.htm


[ دوشنبه 89/9/22 ] [ 10:27 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
 
معاون دیپلماسی عمومی وزیر امور خارجه آمریکا گفت: «ما تاریخ طولانی برای استفاده از این ابزار در دولت آمریکا داریم و از رسانه‌های بین‌المللی به طور موثری بهره می‌گیریم.»
"جودیت مک‌هیل" در سخنانی با بیان اینکه آمریکا سال‌هاست که از رسانه‌ها در دیپلماسی عمومی بهره می‌گیرد، گفت که تصمیم داریم از هر راه ممکنی برای تداوم ارتباط با مردم ایران استفاده کنیم.

به گزارش گرداب، "جودیت مک‌هیل" معاون دیپلماسی عمومی وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه‌ای با "جرمی برانستن" از رادیو آزاد اروپا و در پاسخ به این سؤال که آمریکا برای نزدیک شدن به افکار عمومی مردم ایران به جز استفاده از رسانه‌های بین‌المللی چه کاری انجام داده، گفت: «من فکر می‌کنم که حق با شماست و وضعیت نه تنها در ایران بلکه در دیگر کشورها هم بسیار دشوار است، بنابراین وقتی که ما با چنین موقعیتی روبرو می‌شویم، به همه ابزارهایی که برای رسیدن به هدفمان در اختیار داریم فکر می‌کنیم.»

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/9/22 ] [ 10:19 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

 

 

  1. در ابتدای ازدواج بهتر است که ، جلوگیری صورت نگیرد .
  2. جلوگیری موجب می شود که زوجین دچار استرس و اضطراب شدید شوند .
  3. این عامل موجب می شود که زن دچار اختلالات هورمونی شده ، سیستم بدنش دچار بی نظمی شود .
  4. زوجین باید 3 ماه قبل از تصمیم به فرزند دار شدن باید از برنامه منظمی پیروی کرده و زندگی خود را بر آن مبنا تنظیم کنند !
  5. ابتدا زوجین باید تصمیم بگیرند که اگر می خواهند دارای فرزندی سالم باشند باید از قوانین درست الهی پیروی کنند . برای محبت بین زن و شوهر آیه 74 سوره فرقان در قنوت نماز خوانده شود .
  6. زوجین از استرس و اضطراب و عصبی شدن جداً پرهیز کنند .
  7. زنی که قدرت کنترل اعصاب و روان خود را ندارد ، حق مادر شدن را ندارد ! زیرا هم به خود و هم به فرزند خود صدمه خواهد زد !

    ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/9/22 ] [ 10:12 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
هیئت مدیران خبرسانی آمریکا "بی‌بی‌جی" پخش اعتراض‌ها و آشوب‌های حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران را از جمله دستاوردهای استراتژیک ‌منطقه‌ای خود در آسیا دانست.
هیئت مدیران خبرسانی آمریکا "بی‌بی‌جی" پخش اعتراض‌ها و آشوب‌های حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران را از جمله دستاوردهای استراتژیک ‌منطقه‌ای خود در آسیا دانست.

به گزارش گرداب، شورای دولتی پخش برنامه‌های رادیو و تلویزیون آمریکا (BBG) که دیپلماسی رسانه‌ای دولت آمریکا را طراحی می‌کند، در بودجه مالی سال 2011 خود به کنگره مبلغ 768 میلیون و 778 هزار دلار درخواست کرده است. 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/9/22 ] [ 10:4 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

در نظام مقدس جمهوری اسلامی، روز شهادت مجاهد بزرگوار آیت الله سید حسن مدرس (ره) بعنوان روز مجلس، نامگذاری شده است.
به همین لحاظ، ضمن تبریک و تقدیر از خدمات وزحمات نمایندگان ملت و اذعان به جایگاه رفیع خانه ی ملت و نمایندگان اصولگرا، لازم است مقوله ای تحت عنوان (دولت ستیزی) را که چندی است توسط عده ی قلیلی از نمایندگان ظاهرا اصولگرا ، با همراهی جریان اقلیت و اصلاح طلبان مجلس دنبال می شود، مورد توجه قرار دهیم:
ابتدا به این اخبار توجه فرمایید:
ادامه مطلب...

[ شنبه 89/9/20 ] [ 11:43 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

 

منبع:http://www.ebratha.org/new_mag.php


[ شنبه 89/9/20 ] [ 11:40 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
          مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 66
بازدید دیروز: 44
کل بازدیدها: 362262