سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

سایت صادق نیوز(وابسته به دانشگاه اما صادق ع )  http://sadiqnews.ir/UserPages/NewDefault.aspx

آگاهی از آخرین اخبار روز دنیای اسلام  http://www.eslamenab89.blogfa.com/

 


[ شنبه 89/9/20 ] [ 11:28 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
خبرنگار پرسابقه آمریکایی که به خاطر انتقاد از رژیم صهیونیستی اخراج شد، می‌گوید: «من 50 سال سابقه کار در کاخ سفید دارم و بارها از روسای جمهور آمریکا انتقاد کرده‌ام، اما گویا حق نداشتم حتی به نام اسرائیل نزدیک شوم.»
به گزارش گرداب کیهان نوشت، خبرنگار پرسابقه آمریکایی که به خاطر انتقاد از رژیم صهیونیستی اخراج شد، می‌گوید: «من 50 سال سابقه کار در کاخ سفید دارم و بارها از روسای جمهور آمریکا انتقاد کرده‌ام، اما گویا حق نداشتم حتی به نام اسرائیل نزدیک شوم.»

هلن توماس که در یک کارگاه آموزشی در دیترویت سخن می‌گفت، افزود: «من هم چنان بر اظهارات خود درباره اسرائیل اصرار دارم. صهیونیست‌ها سیاست خارجی آمریکا و دیگر موسسات ما را کنترل می‌کنند. کنگره، کاخ سفید، هالیوود و بازار وال استریت تحت مالکیت صهیونیست‌ها هستند. آنها پول خرج می‌کنند و ما را در تمام مسیرها، به سوی جهت غلط هدایت می‌کنند.» 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/9/15 ] [ 2:29 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

طی روزهای گذشته و در جریان برگزاری مسابقات آسیایی گوانگژو که قهرمانان رشته های مختلف ورزشی ایران توانستند افتخارات و مدال های فراوان و پرارزشی را در کارنامه ی ورزشی جمهوری اسلامی به ثبت برسانند، شبکه های مختلف سیما، سبک جدیدی از اطلاع رسانی در این زمینه ،مخصوصا در حوزه ی ورزش بانوان را ارائه کردند.
همگان می دانند که ورزش بانوان در نظام اسلامی تابع شرایطی است که از جمله ی آنها رعایت حریم و پوشش مناسب و بکارگیری ورزش-حتی در جایگاه قهرمانی- برای سلامت جسمی بانوان و معرفی الگوهای زن مسلمان و متعهد ایرانی به جهانیان از طریق ورزش است.
اما متاسفانه اتفاقی که در برخی از رشته های ورزشی بانوان در حال وقوع است، اولویت داشتن کسب مدال و رسیدن به سکوهای قهرمانی-حتی به قیمت زیر سؤال رفتن و کمرنگ شدن برخی از ارزشها و حریم ها- می باشد.
                                                                                         ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/9/14 ] [ 10:2 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

مهدی هاشمی رفسنجانی که این روزها در یک پروژه ی فعال در جهت ایجاد سرو صدا و فتنه ی جدید ، اعلام کرده است که می خواهد به کشور برگردد، با نوشتن نامه ای خطاب به دادستان کل کشور، برای دستگاه قضایی، خط و نشان کشیده است.
وی در این نامه ،علت فرار و عدم حضور خود در کشور،نظارت بر دانشگاه های آزاد خارج از کشور و تحصیل در دانشگاه آکسفورد انگلیس برای دریافت دکترای خود اعلام نموده است!مهدی هاشمی در این نامه، خود را جانباز شیمیایی و خادم صنعت نفت کشور نیز معرفی کرده و گفته است: هدف از احضار غیرقانونی من، در اصل ،پدر مظلوم من است! و ما از زمانی که چشم باز کرده ایم تا امروز، همواره در معرض آسیب های ناشی از مبارزات خانواده! و آثار تصمیمات دشمن شکن بوده ایم.
وی در ادامه ی این نامه،ضمن اشاره به شرطهای خود برای حضور در دادگاه ،یقین کرده که حکم صادره برای وی، (منع تعقیب)خواهد بود!
اما با این وجود، دادستان کل کشور اعلام کرد که اتهامات مهدی هاشمی، اعم از مالی و غیرمالی است و منحصر به اغتشاش های بعد از انتخابات نمی شود.
                                                                                       

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/9/14 ] [ 9:56 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]


[ یکشنبه 89/9/14 ] [ 9:53 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

گزارش تصویری از حادثه تروریستی بلوار ارتش + فیلم
عوامل آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز در پی ناامیدی از انتقال و فرار مغزهای ایران به خارج، به منظور حذف فیزیکی دانشمندان ایرانی، استاد بسیجی "مجید شهریاری" را در اقدامی تروریستی به شهادت رساندند.
به گزارش گرداب، عوامل آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز در پی ناامیدی از انتقال و فرار مغزهای ایران به خارج، به منظور حذف فیزیکی دانشمندان ایرانی، استاد "مجید شهریاری" را در اقدامی تروریستی به شهادت رساندند.

ساعت 7:10 صبح امروز در بلوار ارتش تهران، دکتر مجید شهریاری، استاد فیزیک دانشگاه شهید بهشتی که همراه همسرش عازم محل کار خود بودند، به دست تروریست‌ها به شهادت رسید. در این حادثه همسر و راننده وی نیز مجروح شدند. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 89/9/9 ] [ 1:16 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
سخنگوی قوه قضائیه گفت: «این پرونده‌ها تجمیع شده و در حال رسیدگی است، ولی هنوز نه دادگاه برگزار شده و نه حکمی صادر شده است. به زودی پرونده این افراد در دادگاه مطرح و اطلاع‌رسانی لازم درباره آن انجام می‌شود.»
سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد که در رابطه با سایت‌های مستهجن فارسی حدود 60 نفر دستگیر شده‌اند و دادگاه آنها به زودی برگزار خواهد شد.

به گزارش گرداب حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در چهارمین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا از 2 سال قبل تاکنون درباره برخورد با گردانندگان سایت‌های مستهجن اطلاع‌رسانی نشده است، گفت: «این موضوع دارای دو بخش است؛ یکی به صورت انفرادی بوده که تعدادی از این افراد محکوم و خبر محکومیت آنها نیز اعلام شده است. یک مورد هم مربوط به اقدامات شبکه‌ای بود که به دست واحدهای اطلاعاتی سپاه و در اقدامی ضربتی حدود 60 نفر از این افراد که در سطح کشور اقدام می‌کردند دستگیر شدند.»

وی ادامه داد: «با توجه به اینکه این موضوع مشترک در برخی از شهرها و استان‌ها مانند تهران، مشهد، فارس، تبریز و اصفهان انجام می‌شد به همین دلیل بحث احاله پرونده به دادستانی کل کشور پیش آمد که بعد از موافقت دیوان عالی کشور پرونده در دادستانی کل کشور مورد رسیدگی قرار گرفت.»

سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد: «این پرونده‌ها تجمیع شده و در حال رسیدگی است اما هنوز نه دادگاه برگزار شده و نه حکمی صادر شده است.»

محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: «به زودی پرونده این افراد در دادگاه مطرح می‌شود و اطلاع‌رسانی لازم درباره آن انجام خواهد شد.»

منبع: فارس

[ چهارشنبه 89/9/3 ] [ 2:5 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
<< مطالب جدیدتر           

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 34
بازدید دیروز: 24
کل بازدیدها: 362641