سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

جدیدترین اخبار حکایت از آن دارد که موج جدیدی از شایعه سازی رسانه ای به منظور تاثیر گذاری در فضای ذهنی وروانی جامعه کلید خورده است .

این موج جدید شایعات هدفمند در راستای زمینه سازی برای ایجاد بی ثباتی ذهنی نسبت به شرایط عادی جامعه و آماده سازی باورها و افکار برای طرح مقولات تخریبی دیگری است که در نهایت فضا را به سوی اقدامات رادیکال و گسست شرایط عادی جامعه خواهد برد.

موج شایعات اخیر که توسط تئوریسین های موسسات مطالعاتی سیا وموساد و با همکاری اینتلجنس انگلیس طراحی وبرنامه ریزی شده است ، توسط اتحادیه بزرگ ضد انقلاب (منافقین ، سلطنت طلبان ، اصلاح طلبان ، احزاب لائیک وگروه های جدائی طلب و ...) تکثیر وت وسط رسانه ها توزیع می گردد .

اخبار دریافتی آشکار می سازد که این برنامه حدود یکهفته است که اجرایی شده و در جامعه با انتشار اخبار بیماری ویا قهر کردن و ..... شخصیتها ، و مسائل مربوط به بازداشت و زندانها و ..... و حتی پرداختیهای هدفمندی یارانه هاو موارد ریز ودرشتی از شایعات التهابی و... آغاز شده است.

گفتنی است کارشناسان سیاسی در ارتباط با این پدیده که مستقیما باورهای مردم را هدف قرار داده و با کذب گویی و ناامید سازی و احساس بی ثباتی در جامعه ، اهداف دشمن را محقق می سازد ، توصیه می کنند ،مردم اخبار را از منشاء ومراکز رسمی اطلاع رسانی دریافت نموده وخبرهارا با دستگاه های مدیریتی وتصمیم گیری نظام و رسانه های رسمی همچون رسانه ملی و دیگر منابع مورد وثوق چک نمایند .


منبع:http://www.khedmat.ir/vdcg.z93rak9uxpr4a.html

 

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 89/12/24 ] [ 9:24 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

روزها نو نشده ،کهنه تر از دیروز است
                    گر کند یوسف زهرا نظری، نوروز است


ای خدا کاش شود سال نو ام عید فرج
                     که نگاهم نگران،منتظر آن روز است


به امید سالی پر برکت پیشاپیش عید نوروز مبارک.

 


[ سه شنبه 89/12/24 ] [ 9:15 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

با عرض سلام خدمت همه دوستان در مطلب " دریافت ایمیل از یک دوست...."اطلاعات و هشدارهایی عرض شد. این ایمیل رو به استادمفرستادم ایشون در جواب متنزیر رو برام فرستادن.لطفا این دو رابا هم بخونید.

" پیام جعلی است لطفا به دیگران نفرستید و به هرکس فرستاده‌اید اطلاع دهید که پیام جعلی است

برای اطلاع بیشتر از جمله به این ادرس مراجعه کنید
http://www.hoax-slayer.com/here-you-have-it-virus-hoax.shtml
 

 

Revamped "Life Owner" Hoax Uses Name of Real Virus - "Here You Have It" Hoax Version
Outline
Message warns users to watch out for emails with the subject "Here you have it" because they contain a very dangerous computer virus that allows a hacker named "life owner" access to the infected computer. The warning claims that the user will lose everything on the infected computer and that the virus cannot be removed by anti-virus software.

 

Brief Analysis
It should first be noted that there is a genuine threat that uses emails with the subject line "Here you have". However, other than the phrase, "Here you have", the virus described in this warning bears no resemblance whatsoever to the genuine threat. This warning message is nothing more than a revamped version of the old "Life is beautiful" virus hoax. While Internet users would be wise to make themselves aware of the genuine "Here you have" threat, passing on this highly inaccurate and misleading warning is counterproductive and will help no one.

 


[ سه شنبه 89/12/17 ] [ 7:39 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

فوری - خیلی مهم

دوستان این ایمیل از منبع بسیار موثقی بدست من رسیده. به همین دلیل ترجمه

آن را هم در زیر متن انگلیسی مینویسم تا مبادا عزیزان من با چنین فاجعه

ای روبرو بشوند

I did check this out and it is REAL so please pass this on 

من شخصاً این مسئله را تحقیق کرده و صحت آنرا تضمین می کنم. پس برای

دوستانتان بفرستید

 

Anyone-using Internet mail such as Yahoo, Hotmail, AOL and so on. This

information arrived this morning, Direct from both Microsoft and

Norton Please send it to everybody you know who has Access to the

Internet. You may receive an apparently harmless e-mail titled “Here

you have it”  If you open the file, a message will appear on your

screen saying: "It is too late now, your life is no longer

beautiful...."

قابل توجه کلیه کسانی که با اینترنت سروکار دارند، مثل یاهو،هات میل و آ

او ال. این اطلاعات صبح امروز مستقیماً از طرف میکروسافت و نورتون بدست

من رسیده است. این اطلاعات را به هرکس که با اینترنت سروکار دارد

برسانید. ممکن است نامه ای معمولی و به ظاهر بیخطر با موضوع

Here you have it

به شما برسد. اگر آن نامه را باز کنید یک پیام روی صفحه مانیتور ظاهر می

شود که نوشته "حالا دیگر دیر ست.

زندگی شما دیگر زیبا نیست. البته این متن به انگلیسی و به این صورت ظاهر می شود

It istoo late now. Your life is no longer beaytiful...

 

Subsequently you will LOSE EVERYTHING IN YOUR PC, And the person who

sent it to you will gain access to your Name, e-mail and password.

This is a new virus which started to circulate on Saturday afternoon.

AOL has already confirmed the sev erity, and the anti virus software"s

are not capable of destroying it.

پس از آن تمامی اطلاعات و هرآنچه در کامپیوتر دارید از بین می رود و

فرستنده ایمیل به نام، ایمیل و رمز عبو شما دست پیدا می کند. این یک ویرس

جدید  است که از عصر روز شنبه در شبکه اینترنت در حال چرخش است. آ او ال

وجود این ویروس را تائید کرده و ویروس یاب های موجود قادر به دفع این

ویروس نیستند.

 

 The virus has been created by a hacker who calls himself "life owner".

این ویروس توسط یک هکر که خودرا مالک زندگی می نامد ساخته شده است.

 

 PLEASE SEND A COPY OF THIS E-MAIL TO ALL YOUR FRIENDS, And ask them

to PASS IT ON IMMEDIATELY!

 

اسنوپس نیز این گزارش را تائید کرده است. لینک زیر متعلق به اسنوپس  می باشد.

  http://www.snopes.com/computer/virus/hereyouhave.asp


[ یکشنبه 89/12/15 ] [ 1:49 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]


[ سه شنبه 89/12/10 ] [ 7:55 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
به گزارش گرداب به نقل از مشرق پایگاه خبری "راو استوری" نوشت: در یکی از آگهی‌های جدید نیروی هوایی آمریکا درخواست ساخت نرم‌افزاری شده است تا از طریق آن بتوان "شخصیت‌های" ‌آنلاین را مدیریت کرد و یک فرد همزمان بتواند هویت هر تعداد شخصیتی که وجود خارجی ندارد را به عهده بگیرد.


به نظر می رسد آمریکا به دنبال تهیه یک "سیاهی لشکر سایبری"، برای القای حس اجماع عمومی در فضای سایبر باشد.

در درخواستِ نیروی هوایی آمده است که در این نرم افزار باید مجوز لازم برای 50 کاربر و 10 شخصیت به ازای هر کاربر در نظر گرفته شود، که مجموعا 500 مجوز می‌شود. این شخصیت‌ها باید مملو از پیشینه، سوابق، جزئیات حمایتی و حضور سایبری بوده و به لحاظ فناوری، فرهنگی و جغرافیایی پایدار و استوار باشند.

در ادامه این آگهی آمده است که این نرم‌افزار باید امنیت شبکه‌های خصوصی مجازی را نیز تامین کند تا نتوان دریافت که یک نفر تمامی این شخصیت‌ها را کنترل و اداره می‌کند. همچنین این آگهی در پی روش‌هایی است که به سبب آن بتوان سرورهای خصوصی مجازی را در مکان‌های جغرافیایی خاص به صورت ناشناس ایجاد کرد.

نیروی هوایی آمریکا هنوز تعیین نکرده است که قصد دارد از این نرم‌افزار در چه زمینه‌هایی و در راستای چه اهدافی استفاده کند.

با این حال به نظر می‌رسد که می‌توان از این نرم‌افزار برای اشاعه و پخش اخبار نادرست و تاثیر بر افکار عمومی استفاده کرد. تعداد نامحدودی از افراد مجازی می‌توانند تنها از سوی عده اندکی شخص حقیقی اداره شوند و با این کار نسبت به مسئله‌ای یک اجماع عمومی به وجود آورند.

[ شنبه 89/12/7 ] [ 1:32 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
درگیری تیپ گولانی اسرائیل و سپاه پاسداران در شن‌های غزه
رژیم صهیونیستی اقدام به ساخت دو بازی رایانه ای به نام "شن‌های غزه" و "قیام عقاب" کرده که در آن تیپ "گولانی" ارتش اسرائیل و سپاه پاسداران ایران با هم می جنگند.

به گزارش گرداب به نقل از مشرق، در بازی "شن‌های غزه" و "قیام عقاب" که به دست رژیم صهیونیستی ساخته شده اند، تیپ "گولانی" ارتش اسرائیل، در برابر سپاه پاسداران ایران قرار می گیرد.

سایت خبری اسرائیل نشنال نیوز نوشت: بازی با صدای الله اکبر در گیت پاریس و نمایش تصاویر تند ضد صهیونیستی از "محمود احمدی نژاد" برروی دیوارهای اطراف شهر غزه آغاز می شود.
سایت خبری اسرائیل نشنال نیوز افزود: ما انتظار داریم بازیگران عرب و ایرانی‌، برای این بازی آنلاین شوند و بازی کنند.
 
سازنده بازی شن های غزه، فضای بازی را اینگونه تشریح می کند: «در سال 2040 به تقویم مسیحی، غزه میدان جنگ میان اسرائیل و ایران خواهد بود.
[ شنبه 89/12/7 ] [ 1:29 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
 فائزه این بار برای خرید لباس آمده بود

خبرگزاری فارس: فائزه هاشمی که در حال هدایت عده‌ای ضدانقلاب و آشوبگر دستگیر شده بود با طرح این ادعا که برای خرید لباس به خیابان ولی عصر آمده بود، آزاد شد.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، فائزه هاشمی رفسنجانی ساعتی پیش در تقاطع فاطمی - خیابان ولیعصر در حال لیدری، شعار دادن و تحریک مردم دستگیر شده بود.
این برای چندمین بار بود که فائزه هاشمی رفسنجانی در تجمعات ضدانقلاب علیه نظام جمهوری اسلامی شرکت می‌کند. فائزه هاشمی پیش از این نیز یک ‌بار توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده بود.
در کوران حوادث پس از انتخابات 22 خرداد 88 چندین تجمع دانشجویی و مردمی با مطالبه درخواست محاکمه مهدی و فائزه هاشمی رفسنجانی به دلیل نقش‌آفرینی در ساماندهی اغتشاشات برگزار شده بود.
فائزه هاشمی رفسنجانی دقایقی پیش و پس از اینکه مدعی شد برای خرید لباس به خیابان آمده بود، آزاد شد. وی دفعه پیش که در میدان جمهوری دستگیر شده بود نیز مدعی شده بود برای خوردن ساندویچ به این مکان آمده است.
منبع: فارس


[ یکشنبه 89/12/1 ] [ 10:30 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]


وزارت خارجه ?? میلیون دلار برای سرمایه‌گذاری در زمینه افزایش دسترسی آزاد به اینترنت، حمایت از فعالیت‌های دیجیتال و فشار علیه سرکوب اینترنت در هر جا که این اتفاق رخ دهد سرمایه‌گذاری کرده است.
آمریکا ??میلیون دلار برای آزادی اینترنت و اقدام علیه سرکوب اینترنت از سوی دولت‌ها اختصاص داد و از امکانات توییت فارسی پرده برداشت.


به گزارش گرداب به نقل از مشرق، وزیر خارجه آمریکا دومین سخنرانی مهم خود را در زمینه آزادی اینترنت در ?? فوریه ???? در دانشگاه جرج واشنگتن ایراد کرد.

سال گذشته، کلینتون جامعه بین‌المللی را به حمایت از آزادی بیان، آزادی تجمع و اجتماع در جهان آنلاین فراخواند. علی رغم آنکه آمریکا برنامه‌هایی را برای قطع کامل اینترنت جهان در مواقع اضطراری از سوی رئیس جمهورشان تدارک دیده‌ و از سوی دیگر در جریان انقلاب مصر به قطع اینترنت در این کشور، مبادرت ورزید و نیز از طرفی با جریان آزادی و نشر اطلاعات از طریق ویکی لیکس (با وجود مشکوک بودنش) به شدت مخالفت کرد، همچنان علم آزادی اطلاعات و آزادی اینترنت را در دست می‌چرخاند و داعیه? حمایت از آزادی و حقوق اینترنتی را دارد.

روی هم رفته، کلینتون این حقوق را "آزادی ارتباط" نامید و مدعی شد که با حمایت از این حقوق در عصر دیجیتال، ما از اینترنت به عنوان یک خط مشی ایده‌ها، ابداعات، ارتباط و رشد اقتصادی استفاده می‌کنیم. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/12/1 ] [ 10:12 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
          

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 66
کل بازدیدها: 362847