سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

خانم طاهره کلباسی ،همسر آیت الله خزعلی به نامه زهرا ربانی املشی (عروس منتظری) پاسخ داد.
همسر آیت الله خزعلی و مادر مهدی خزعلی با یادآوری برخی از فرازهای نامه عروس منتظری و دلسوزی های او برای مهدی خزعلی و مادرش، با لحن و ادبیاتی حماسی به کاسب کاری و سوء استفاده های جریان ضد انقلاب پاسخ داده است.
در ابتدای این نامه آمده است: نامه جنابعالی خطاب به اینجانب از طریق سایت های بیگانه واصل گردید. مسلما ادب چیز دیگری حکم می کرد. در این نامه خاطرات خوش ایام انقلاب و بهمن 57 و روزهای حماسی قبل از آن و ایام شهادت فرزندم حسین را یادآوری کرده بودید و از شرکت خویش در مراسم شهادت فرزندم ذکر به میان آورده بودید، اگر در آن مراسم حضور داشتید حتما حال و هوای بنده و خانواده ما را به یاد دارید و لابد به خاطر دارید که خواهر شهید خطابه ای علیه شاه ایراد نمود و از ایستادگی در برابر او و پیروی از حسین زمان سخن گفت که این نوار در دوران انقلاب با عنوان «پیام خواهر شهید» منتشر شد؛ جا دارد که بدانید هنوز من و فرزندانم بر همان پیمان استوار و در تبعیت از حسین زمان و رهبر فرزانه انقلاب، ذره ای تردید روا نمی داریم چرا که استواری بر راه و نلغزیدن را از شروع حرکت مهم تر و دشوارتر می دانیم.
و اگر یکی از 9 فرزندم (مهدی) با وسوسه شیاطین داخل و خارج دچار لغزش و برخی توهمات گردیده، روز و شب برای هدایت و بازگشتش دعا می کنم.
در بخش دیگری از این نامه آمده است: از بنده خواسته اید با توجه به موقعیتی که دارم برای فرزندم کاری انجام دهم؛ اگر موقعیتی را خداوند به بنده عطا کرده بخاطر این ملت، رهبر بزرگوارش و خون شهیدان است و آنرا جز برای ارزش های این انقلاب عظیم هزینه نخواهم کرد، بحمدلله چه در منزل پدر بزرگوار روحانی ام و چه درخانه همسر مجاهدم پای مکتبی و آموزش دینی قرار گرفته ام که در مکتب مولایم علی (ع) می فرماید هیچ عاطفه ای حتی مادری را در برابر عظمت رحمت دین الهی قرار ندهم و ایمانم را با آن معامله نکنم.
خانم طاهره کلباسی در پایان تاکید کرده است: باید بدانید اینجانب با دلی پرخون از آنان که در پی صید طعمه های چرب برای دشمنان دیرینه و آشکار این مملکت هستند و فرزند مرا وسیله مطامع خویش قرار داده اند و خود در سایه نشسته اند؛ برای هدایت، بازگشت و بصیرت فرزندم دعا می کنم وبارها بنده و پدرش به او اعلام نموده ایم که در صورتی از او رضایت داریم که شیوه خویش را اصلاح نماید و به رهبر عزیزم و نایب امام زمانم اعلام می کنم که در مسیر اطاعت از شما و در پاسداشت چنین نعمت بی نظیر الهی که خدا نصیب این امت نموده شاکر و خدمت گزارم.

منبع: http://kayhannews.ir/901227/2.htm#other210


[ یکشنبه 90/12/28 ] [ 7:32 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

 

شورای عالی اطلاع رسانی، پست الکترونیک ایرانی چاپار را بی نیاز به احراز هویت شخصی افراد با آدرس www.chmail.ir عرضه کرد.

سرویس پست الکترونیک چاپار به عنوان یکی از محصولات مجموعه سرویس های چاپار که تحت عنوان پست الکترونیک چاپار، ChMail (سی-اچ-میل) ارائه و شناخته شده است، با ساختار ساده و براساس خط و زبان فارسی، بدون نیاز به اخذ اطلاعات شخصی کاربران و با اختصاص یک گیگابایت فضا ارائه شد.

از مهمترین شاخص های این سرویس می توان به سیستم ثبت نام آنلاین، ساختار بازیابی ایمن کلمه عبور مبتنی بر روش های مختلف رایج در دنیا، گستردگی طراحی و پیاده سازی به منظور جوابگویی به تعداد بالای کاربران همزمان سرویس گیرنده، یکپارچگی با پورتال مجموعه سرویس های چاپار، رمزنگاری اطلاعات محرمانه براساس گواهی دیجیتال معتبر جهانی و سرعت دسترسی بالا با توجه به میزبانی در مراکز داده امن داخلی اشاره کرد.

سرویس پست الکترونیک چاپار پس از گذار از انواع تست های امنیتی مبتنی بر لایه های مختلف سرویس و تست های فشار مبتنی بر آخرین تکنولوژی های روز دنیا، با استفاده از دانش متخصصان داخلی کشور طراحی، پیاده سازی و راه اندازی شده است.

این سرویس در حال حاضر به منظور رمزنگاری اطلاعات از گواهی دیجیتال معتبر جهانی (SSL) استفاده می کند که با توجه به جهانی بودن این گواهینامه بر روی کامپیوتر شخصی تمام کاربران، به صورت پیش فرض در سیستم عامل پذیرفته شده و مورد اعتماد است؛ یکپارچگی سخت افزارها و نرم افزارها و همگونی سرویس در لایه های مختلف یکی از نکات قابل توجه است که می تواند بستری مناسب برای کاربران فراهم آورد.

گفتنی است مجموعه سرویس های چاپار، نرم افزار مدیریت پست الکترونیک خود را برای کامپیوترهای شخصی با نام شاطر و برای تلفن های همراه مبتنی بر سیستم عامل های آندروید، اوایل سال آینده در پورتال www.chaapaar.ir ارائه خواهد کرد.

پروژه مجموعه سرویس های چاپار با حمایت دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی و تلاش بخش خصوصی طی 2 سال و نیم به ثمر رسیده و اکنون در حال سرویس دهی به کاربران است.

منبع: http://www.kayhannews.ir/901222/4.htm#other403

 


[ دوشنبه 90/12/22 ] [ 6:1 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

متن زیر نامه ی یکی از دوستان ساکن و در حال تحصیل دکتری در دانشگاه منچستر می باشد که به نظر مفید بود؛ لذا خدمت خوانندگان عزیز تقدیم میشه.

بسمه تعالی

بار زندگی سنگین است و جزئیات و لطایف آن بسیار، عقول عقلا نیز در اداره آن گاهی متحیر است. به اندک نرمشی آرامش حاکم می شود و به اندک تاملی ناگوار رنگ ناخوشی می گیرد که تا ابد در خاطره ها می ماند. چاره کار تنها در گذشت و چشم پوشی است در همه احوال، جز در اموراتی که عادتا نتوان یا نباید چنین کرد، که البته کار هر مدعی نیست که چنین کند، صبر می خواهد و تمرین نفس، تا خود را کشت مبادا دیگری دل شکسته نگردد. موارد بسیاری از این جنس را قطعا تجربه خواهید کرد.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/12/21 ] [ 9:55 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

مدیرکل پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با هشدار نسبت به شیوع انواعی از اشکال نوظهور خانواده در کشور، گفت: حدود 7 -8 شکل جدید از خانواده در کشور قابل تشخیص است که از این میان می توان به خانواده های «مجازی» و «هم بودی» اشاره کرد.   

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/12/17 ] [ 2:36 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

 

فبِأَیِّ آلَاء رَبِّکُمَا تُکَذِّبَانِ (سوره الرحمان)

پس کدام یک از نعمات پروردگارتان را انکار می کنید؟

در روایات اسلامی آمده که کفار مکه از پیامبر اسلام (ص) تقاضا کردند برای صدق دعوی خود ماه را به دو نیم بشکافد و به او قول دادند که اگر چنین نماید به دین اسلام و صدق گفتار او ایمان خواهند آورد... آن شب آسمان صاف و ماه به صورت کامل (بدر) بود، پیامبر (ص) از خداوند خواست تا آنچه را که کفار مکه از او خواسته اند به آنها نشان بدهد تا ایمان بیاورند... خداوند دعای پیامبرش را اجابت کرد... و سپس ماه به دو نیم شکافته شد، نیمی در کوه صفا و نیم دیگر در کوه قیقعان در مقابل آن قرار گرفت.

کفار مکه که در حال مشاهده این واقعه بودند گفتند که محمد (ص) ما را سحر کرده است، سپس گفتند اگر او ما را سحر کرده باشد نمی تواند همه مردم را سحر کند، ابوجهل گفت: "صبر کنید تا یکی از اهل بادیه بیاید و از او سئوال کنیم که آیا انشقاق ماه را دیده است یا نه، اگر تایید کرد ایمان می آوریم و اگر نه معلوم می شود که محمد (ص) چشمان ما را سحر کرده است."

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/12/16 ] [ 7:11 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

 

طاهر حبیب زاده

دانشجوی سال آخر دکتری حقوق (تجارت الکترونیک)– دانشگاه منچستر انگلستان

 

اختصاصی تبصره : یک دوره تحصیل کارشناسی حقوق در ایران(دانشگاه علوم قضایی) و دو دوره ارشد و دکتری تحصیل حقوق در انگلیس تجربه مناسبی است و به من اجازه می دهد تا به چند مزیت سیستم آموزش حقوق در انگلیس در مقایسه با ایران اشاره و تاکید کنم که این مزایا برای ما قابل دسترس، بلکه گاهی جزئی از فرهنگ دینی و تاریخی ماست که مغفول مانده است.

ادامه مطلب...

[ جمعه 90/12/12 ] [ 8:47 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

 

دکتر اردشیر قوام زاده رئیس پژوهشکده خون سرطان و سلول‌های بنیادی خون ساز دانشگاه علوم پزشکی تهران

برنده جایزه «برترین محقق جهان در زمینه سرطان و بیماری های خونی» شد.

آمریکایی ها گفتند ایران تحریم است: 

نه ویزا دادند

و نه اجازه دادند جایزه به او داده شود.

اما صغر فرهادی را 

ویزایش دادند

جایزه هایش دادند

بوسیدندش

تبریکش هم گفتند.

نه فیلم «جدایی» را دیده ام

و نه از سینما سررشته دارم

ولی قرآن را تا بحال ورق زده ام

کتابی که قاعده های کلی به دست آدم ها می دهد

از سوی عالمِ کل:

وَلَن تَرْضَى? عَنکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَى? حَتَّى? تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ 

قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّـهِ هُوَ الْهُدَى?

وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُم بَعْدَ الَّذِی جَاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ

مَا لَکَ مِنَ اللَّـهِ مِن وَلِیٍّ وَلَا نَصِیرٍ

?البقرة: 120?

این را صاحبِ قرآن می گوید

اگر دیدی که یهود و نصاری از تو راضی شدند

یقین داشته باش که از مرام و مسلک آنها تبعیت کردی

و اگر چنین کردی، دیگر امیدی به یاری و ولایت من نداشته باش!

جایزه ات را از همانها گرفته ای...

دکتر قوام زاده ی عزیز

خیلی مبارک باشه!گل تقدیم شماگل تقدیم شما


[ پنج شنبه 90/12/11 ] [ 6:46 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

         

چندی پیش یکی از سایت‌های خبری، بخش‌هایی از سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان در مطلبی با نام «پاسخ به ادعای مطهری» را منتشر کرده که این سخنرانی با واکنش دکتر علی مطهری، نماینده اصولگرای مجلس هشتم روبه‌رو شده است و وی در مطلبی به مطالب مطرح در سخنان حجت الاسلام پناهیان پاسخ داده است که متن کامل پاسخ دکتر مطهری در ادامه می‌آید:

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/12/10 ] [ 10:11 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

*** 4- درباره انتقاد از معصومین(ع)  ***

       درباره انتقاد از معصومین(ع) هم جای بحث مفصلی دارد که چنین مواردی اکثراً در مقام آموزش و رشد امت بوده است و نیز در مواردی است که به بیان حکم خدا و یا اجرای فرامین الهی مربوط نباشد. والا شما خوب می‌دانید هیچ شیعه‌ای به صورت مطلق انتقاد از معصوم(ع) را صحیح نمی‌داند. اما آنچه را شما از قطعات تاریخ امثال «حباب» فرمودید ما نیز دیده‌ایم و گفته‌ایم. ولی چون اکثر کسانی که در تاریخ از پیامبر(ص) و امیرالمؤمنین(ع) انتقاد می‌کردند از منافقین بوده‌اند، لذا آنان را بیشتر بیان کرده‌ایم. همچنین مواردی را هم دیده‌ایم و گفته‌ایم که معصومین(ع) چنین یارانی هم داشته‌اند که نسبتشان با معصوم(ع) از نسبت حضرت موسی(ع) با خضر(ع) بهتر بوده است. 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/12/10 ] [ 9:43 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

متن جوابیه حجت الاسلام پناهیان

بسم الله الرحمن الرحیم

 جناب آقای علی مطهری سلام علیکم و رحمة الله و برکاته

       از آنجا که شما در مرقومه خود مطالبی را به بنده نسبت داده‌اید که صحیح نبوده، و ضمن آن برخی از دیدگاه‌های خود درباره ولایت فقیه را که قابل نقد می‌باشد بیان فرموده‌اید، به این وسیله نکاتی را در پاسخ به فرمایشات جنابعالی متعرض می‌شوم. این نامه نه برای اهمیت داشتن رفع اتهام، که به دلیل امکان سوءاستفاده از مطالب شما و شبهاتی که مطرح فرموده‌اید و اهمیت دیگر مطالبی که ظاهراً به سرعت و طبیعتاً توأم با بی‌دقتی از جانب شما بیان شده، نگاشته می‌شود.

       مقدمتاً باید بگویم بنده همیشه ارزشمندترین فائده هر رخداد سیاسی، خصوصاً انتخابات را، رشد سیاسی و بصیرت جامعه می‌دانم؛ و خوشحالم از اینکه این گفتگو موجب رونق این فایده مهم گردد. برای بنده مهم‌تر از اینکه چه کسانی به مجلس راه یابند، شفافیت و سلامت هر چه بیشتر فضای سیاسی جامعه اهمیت دارد. چون چنین فضای روشنی دیر یا زود جلوی عوام‌فریبی‌ها را خواهد گرفت و موجب ثبات هرچه بیشتر جامعه در صراط مستقیم انقلاب خواهد شد.
       طبیعی است سخن درباره آنچه شما فرموده‌اید مجال بیشتری می‌طلبد و ممکن است در این مختصر حق مطلب ادا نشود. لذا پیشاپیش از مجمل بودن برخی نکات و نیز طولانی شدن کل نوشته، از جنابعالی و خوانندگان محترم پوزش می‌طلبم.

       در همین آغاز کلام به عرض می‌رسانم که بنده احترام شما را خصوصاً به دلیل پدر بزرگوارتان لازم می‌دانم و امیدوارم شما نیز تحمل شنیدن سخن مخالف را داشته باشید.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/12/10 ] [ 9:42 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
          مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 106
بازدید دیروز: 66
کل بازدیدها: 362951