سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

 

بسیاری معتقدند دوران تجرد، دورانی است که افراد در آن آزادانه زندگی می کنند، هر چه بخواهند می خورند، می گویند، ‌می روند و... اما همین که با کسی عقد کنند باید با آزادی ها و خوشی ها خداحافظی کنند.


 

درست است که این نگاه در مورد امر مهمی مثل ازدواج کمی سطحی به نظر می رسد اما باید پذیرفت که واقعاً دنیای تجرد و تاهل تفاوت های بسیاری با هم دارند. به بیان دیگر هر کدام از این دنیاها قوانین خاص خود را دارند که افراد برای موفقیت در زندگی باید بر طبق آن قوانین زندگی کنند. جالب آنکه برخی از قوانین دوران تجرد نه تنها با قوانین زندگی مشترک متفاوت است بلکه کاملاً بر ضد آن هم هست. در حالی که همه می دانند جمع نقیضین محال است.
 
تفاوت قوانین این دو دنیا و عدم توجه افراد به آنها باعث شکل گیری مشکلات و اختلافات بسیاری میان دختر و پسر به خصوص در دوران نامزدی می شود. در ذیل به برخی از این عادات اشاره می شود
[ دوشنبه 90/12/8 ] [ 5:59 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

تنبّه خارج شدگان از قانون

این قانون باید دست همه باشد و همه حدود را قانون معیّن بکند. قانون براى مجلس حدود معین کرده است، تخلف از این حدود نشود. براى رئیس جمهور تحدید کرده، حدود قرار داده، او هم تخلف نکند. براى نخست وزیر و امثال اینها و دولتها حدود معیّن کرده. آنها هم نباید خارج بشوند. هر که خارج بشود از حدود، باید این را تنبه بدهند، هدایت کنند آن را.

(صحیفه امام، ج‏12، ص: 349، سخنرانى [در جمع نمایندگان مجلس (افتتاح اولین دوره مجلس شوراى اسلامى)]زمان: ساعت 55: 10 صبح 4 خرداد 1359/ 10 رجب 1400)   ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/12/7 ] [ 7:10 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

 

نگارش فارسی ضدبدافزار ایمن (نسخه ققنوس) آماده و امکان دانلود قابل آن از روی سایتwww.ImenAntiVirus.com فراهم شده است.
کاربران می‌توانند با توجه به نگارش 32 بیتی و یا 64 بیتی سیستم عامل ویندوز خود، فایل مربوطه را دانلود کرده و به مدت دو ماه به صورت رایگان از آن استفاده کنند.

جهت دانلود نسخه 32 و 64 بیتی می‌توانید لینک‌های زیر را مورد استفاده قرار دهید:
http://www.imenantivirus.com/Imen_is_x86_persian.exe 
http://www.imenantivirus.com/Imen_is_x64_persian.exe

 


[ جمعه 90/12/5 ] [ 11:44 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
<< مطالب جدیدتر           

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 73
بازدید دیروز: 66
کل بازدیدها: 362918