سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز گفت: پیام اصلی سریال‌های ماهواره‌ای ایجاد مناسبات عاطفی نامشروع بین نسلی و ذائقه‌سازی برای عدم وفاداری به خانواده مبتنی بر تولید هیجان در این فیلم‌ها و سریال‌ها است.
گرداب- حسن عباسی با اشاره به جنگ نرم فرهنگی دشمن که در فیلم‌های تولیدی و ماهواره‌ای فارسی‌زبان نمود پیدا کرده است، اظهار داشت: 10 سال قبل مسئله عروسک باربی را در کشور پی‌گیری کردیم و یک نمایشگاه برای آن به وجود آمد و عروسک دارا و سارا که در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان ساخته شده بود، در واکنش به قضیه باربی به وجود آمدند.

 
وی با تأکید بر اینکه بسیاری از مردم جامعه از این موضوع که فضای تربیت دختران در اختیار باربی قرار داشت بی‌اطلاع بودند، تصریح‌کرد: در برنامه‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی به این مقوله پرداخته شد و در سطح دانشگاه‌ها، مدارس و مساجد، 400 بار نمایشگاه باربی برگزار شد که در زمان 11 سپتامبر رخ داد. رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز بر همین اساس به استفاده آمریکا از باربی برای حمله به افغانستان اشاره و متذکرشد: آمریکا با پوستر باربی که یونیفرم نظامی به تن داشت و بالای آن نوشته شده بود روح آمریکایی باربی، به جنگ افغانستان آمد.    ادامه مطلب...
[ شنبه 89/4/26 ] [ 1:24 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

در پی مناقشه ای که طی هفته های گذشته در مورد دانشگاه آزاد اسلامی و مدیریت آن بین

 هیئت موسس این دانشگاه و شورای عالی انقلاب فرهنگی بوجود آمده بود و نهایتا برخی از

 نمایندگان مجلس با ورود به این موضوع، به نفع دانشگاه آزاد، مصوبه ای خلاف شرع و قانون

 را به تصویب رساندند(که البته توسط شورای نگهبان رد شد) رهبر معظم انقلاب در احکام

 جداگانه ای خطاب به دکتر احمدی نژاد بعنوان رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و هاشمی

 رفسنجانی بعنوان رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد، ضمن تاکید بر جایگاه قانونی مصوبات

 شورای عالی انقلاب فرهنگی، دستور فرمودند که فعلا از وقف دانشگاه آزاد و یا اقدام مبتنی

 بر اساسنامه ی جدید ، مبنی بر تغییر مدیریت این دانشگاه، خودداری شود تا هیئتی حقوقی

 و کارشناس، نظر مشورتی خود را به ایشان اعلام و در اسرع وقت، نسبت به تعیین تکلیف

 دانشگاه آزاد توسط معظم له اقدام گردد

 با این اقدام، فعلا مناقشه ها در این زمینه پایان یافته است، اما نکته ی مهم و قابل توجه در

 این زمینه، دعوت از میرحسین موسوی و حضور وی در جلسه هیئت موسس دانشگاه آزاد

 در یکی از آخرین جلسات این مجموعه است که بعد از حضور موسوی دردفتر مجمع تشخیص

 مصلحت وپس از اعتراض یکی از اعضای هیئت موسس ، آقای هاشمی، ضمن تمجید از

 موسوی ابراز می کند که حالا بهتر است ایشان در جلسه بماند

  

 

                                                                                        ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 89/4/23 ] [ 1:58 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

 

صادق طباطبایی اخیرا با حضور در استودیو شبکه بی بی سی فارسی در لندن ،به دفاع از خواهرزاده خود، سیدحسن مصطفوی پرداخت.


[ چهارشنبه 89/4/23 ] [ 1:53 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]


بازی های رایانه ای و جنگ نرم


بازی های رایانه ای برخلاف فیلم های سینمایی به مخاطب این امکان را می دهد که بجای تماشاچی بودن خود به ایفای نقش بپردازد، رانندگی کند، با اسلحه شلیک کند و تعقیب و گریز انجام دهد.



راسخون: تولید بازی های رایانه ای دنیا به سال 1962.میلادی باز می گردد.زمانی که استیفن راسل از دانشجویان دانشگاه MIT اولین بازی رایانه ای را با نام جنگ فضایی نوشت.این بازی بر روی رایانه ای به نام PDP1 -که اندازه ای در حدود یک اتومبیل داشت- اجرا می شد.داستان بازی همان جنگ سفینه ها بود که شما باید سفینه طرف مقابل را نابود می کردید. بعد از آن شرکت آتاری در سال 1973 بازی پونگ را ساخت که یک بازی ساده متشکل از تعدادی مستطیل سیاه و سفید بود که چندان خلاقیتی در آن وجود نداشت. 
مهاجمان فضایی، بازی دیگری که در سال 1997 در شرکت تایتو نوشته شد، شامل عناصر کلاسیک یک بازی رایانه ای بود. در این بازی کنترل یک شی یا یک شخص در دست بازیکن بود که باید با کمک آن دشمنان را نابود می کرد.
طبق آمار، روزانه دو بازی رایانه ای به بازار می آید و تخمین زده می شود که چرخش مالی این بازی ها فقط در امریکا، تا پایان این دهه، به بیش از یک میلیارد دلار در سال برسد.
بازی های رایانه ای برخلاف فیلم های سینمایی به مخاطب این امکان را می دهد که بجای تماشاچی بودن خود به ایفای نقش بپردازد، رانندگی کند، با اسلحه شلیک کند و تعقیب و گریز انجام دهد.
آمارها نشان می دهد که روند تولید بازی های رایانه ای به 4-3 هزار نسخه در سال می رسد و با شتاب زیاد در جامعه جهانی در حال گسترش است. که تولید این بازی ها در دنیا تنها در انحصار چند شرکت امریکایی و ژاپنی است. 
بیش از 30 میلیون نفر در سراسر جهان، بخشی از اوقات فراغت خود را با بازی های رایانه ای پر می کنند که بالغ بر 10% آنها بین 4 تا 7 ساعت از رندگی روزمره شان را به این کار اختصاص داده اند؛ این آمار علاوه بر آنکه گستردگی بازی های رایانه ای را نشان می دهد، از وابستگی روانی به این بازی ها حکایت دارد. 
نتایج تحقیقی نشان می دهد که 56% جوانان ایرانی علاقه بسیار زیادی به بازی های رایانه ای و استفاده از اینترنت در اوقات فراغت دارند؛ به گونه ای که از میان 2/64% جوانانی که در زمان اوقات فراغت خود مشغول بازی می شوند، 7/38% بازی های رایانه ای را انتخاب می کنند.




از جمله مقاصدی که در جنگ نرم بازی های رایانه ای پیگیری می شوند، عبارتند از :   ادامه مطلب...
[ جمعه 89/4/18 ] [ 7:44 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]



[ جمعه 89/4/11 ] [ 12:27 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
با وجود تلاش چند ماهه ی جریان فتنه و رسانه های استکباری برای تحریک هواداران خود و به میدان آوردن آنها در روز 22 خرداد امسال، در این روز، نه تنها هیچ تجمع، آشوب و اغتشاشی به وقوع نپیوست، بلکه حضور بسیار پرشور و انقلابی و خودجوش عناصر بسیجی و انقلابی و قاطبه ی مردم دوستدار نظام و ولایت در سطح خیابانها که نشان از آمادگی جدی آنان برای مقابله با فتنه گران را داشت، این روز را بعنوان روزی ماندگار در تاریخ انقلاب به ثبت رساند.

در همین راستا موسوی و کروبی ، بعنوان دو تن از سران فتنه، باز هم ترجیح دادند که پس از این شکست، با صدور بیانیه های تند و ضدانقلابی، بر تداوم اقدامات سوءخود پافشاری کنند و در این میان، رسانه های آمریکا و انگلیس، که از عدم حضور فتنه گران سبز در سطح خیابانها، بشدت شوکه شده بودند، شرمنده و پریشان در اخبار و تحلیل های خود، به نکاتی اشاره کردند که بازخوانی آن برای همگان لازم و مفید است:


       



ادامه مطلب...

[ جمعه 89/4/11 ] [ 12:26 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
          

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 44
کل بازدیدها: 362211