سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

در تجمع مردمی مقابل دادسرای تهران تاکید شد جمع آوری یک میلیون امضابرای محاکمه سران فتنه

اعضای تشکل های مردم نهاد با تجمع در مقابل دادسرای عمومی و انقلاب تهران خواستار رسیدگی به طومار یک میلیون امضا در محاکمه سران فتنه شدند.
ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 89/3/6 ] [ 1:8 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

و آنان که خون به دل حضرت امیر کردنند

حضرت علی علیه السلام فرمودند:

در این روزگاران، مردم، چهار گروهند:

1- گروهی اگر دست به فساد نمی زنند، برای آن است که روحشان ناتوان، و شمشیرشان کند و امکانات مالی در اختیار ندارند.

2- گروه دیگر، آنها که شمشیر کشیده و شر و فسادشان را آشکار کرده اند. لشکرهای پیاده و سواره ی خود را گرد آورده و خود، آماده ی کشتار دیگرانند. دین را برای به دست آوردن مال دنیا تباه کردند که یا رئیس، یا فرمانده ی گروهی شوند، یا به منبری فرا رفته، سخنی بگویند.چه بدتجارتی، که دنیا را بهای جان خود بدانی و با آنچه که در نزد خداست، معاوضه نمایی.                  

3- گروهی دیگر با اعمال آخرت، دنیا را می طلبند و با اعمال دنیا در پی کسب مقام های معنوی آخرت نیستند، خود را کوچک و متواضع جلوه می دهند.

گام ها را ریاکارانه و کوتاه بر می دارند ، دامن خود را جمع کرده، خود را همانند مؤمنان واقعی می آرایند و پوشش الهی را وسیله ی نفاق و دورویی و دنیاطلبی خود قرار می دهند.

برخی دیگر(از این گروه) با پستی و ذلت و فقدان امکانات، از به دست آوردن قدرت ، محروم مانده اند که خود را به زیور قناعت آراسته، و لباس زاهدان را پوشیده اند. اینان هرگز ، در هیچ زمانی از شب و روز، از زاهدان راستین نبوده اند.

4- در این میان، گروه اندکی باقی مانده اند که یاد قیامت، چشم هایشان را بر همه چیز فرو بسته و ترس رستاخیز، اشک هایشان را جاری ساخته

است. برخی از آنها از جامعه رانده شده و تنها زندگی می کنند و برخی دیگر، ترسان و سرکوب شده یا لب فرو بسته و سکوت اختیار کرده اند.

بعضی، مخلصانه ، همچنان مردم را به سوی خدا دعوت می کنند و بعضی دیگر، گریان و دردناکند که تقیه و خویشتن داری، آنان را از چشم مردم انداخته است و ناتوانی، وجودشان را فرا گرفته،گویا در دریای نمک فرو رفته اند، دهانهایشان بسته و قلب هایشان مجروح است.

آنقدر نصیحت کردند که خسته شدند، از بس سرکوب شدند، ناتوانند و چندان که کشته دادند، انگشت شمارند. (خطبه 32 نهج البلاغه)


[ سه شنبه 89/3/4 ] [ 12:44 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

 

در ایام ارتحال مرحوم آیت الله العظمی بهجت، ذکر خاطره ای از ایشان که اخیرا از زبان حجه الاسلام ری شهری بیان شده است، نشان از درک عمیق و پیش بینی این عالم بزرگ، از فتنه های آینده دارد. ضمن آرزوی علو درجات برای ایشان، توجه شما را به این خاطره جلب می نماییم:
آقای ری شهری نقل می کند که در دیداری که اواخر سال 86 با آیت الله بهجت داشتم، ایشان فرمودند: آقای خمینی را در خواب دیدم که جلوی من نشسته،ولی رنجور و ضعیف. ناگهان سکته کرده و از دنیا رفتند. این بدان معناست که نهضت ایشان ، دچار مشکلاتی خواهد شد. برای پیشگیری از آسیب دیدن نهضت ، من (آیت الله بهجت) به آقای خامنه ای پیغام دادم که من برای پیشگیری از آسیب ها اقداماتی انجام داده ام، لیکن خود ایشان هم باید کارهایی را انجام دهند که آقای خامنه ای، یکی از اعضای دفتر را برای کسب اطلاعات بیشتر، نزد من فرستادند.
در ادامه ، آیت الله بهجت خطاب به آقای ری شهری می فرمایند: شما هم کاری بکنید. آقای ری شهری می گوید: غیر از دعا و ذکر چه می توان کرد؟ و ایشان می فرمایند،قربانی وصدقه،مؤثر است...
.

منبع:http://www.ebratha.org/new_mag.php


[ شنبه 89/3/1 ] [ 11:10 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
 

یکی از سران فتنه در اظهارات جدید خود جنبش سبز اموی را دارای ریشه و اعتقاد دینی دانسنت.


[ شنبه 89/3/1 ] [ 11:7 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

طی چند هفته ی اخیر، دو نکته ی جدید در مورد آقای هاشمی رفسنجانی، مجددا همه ی نظرات و توجهات را به سمت مواضع ایشان جلب نموده و البته تاسف علاقمندان واقعی به ایشان را نیز بدنبال داشت:
                                                                                               
1- بر اساس خبر روزنامه ی کیهان که از سایت جرس(وابسته به عناصر فتنه) نقل شده بود، آقای هاشمی رفسنجانی با جمعی از بازداشت شدگان فتنه ی بعد از انتخابات و شماری از اعضای احزاب منحله ی مشارکت، مجاهدین و حزب کارگزاران دیدار کرده است و در لابلای سخنان زندانیان آزاد شده، از شرایط زندان و اتفاقات پیش آمده پرس و جو می کرده و آنان را به استقامت و مدارا فرا خوانده و تاکید نموده است که: سرانجام سختی،پیروزی و آسانی است.
بر اساس این خبر، آقای هاشمی رفسنجانی از زندانیان و فعالان سیاسی خواسته است که دستگیری ها و زندان رفتن ها را از بعد منفی نگاه نکنند چرا که زندانی شدن افرادی که نیت مصلحانه دارند!؟ در مجموع،سازنده بوده و ثمراتی هم بدنبال دارد...
ایشان افزوده است: گرچه ممکن است بازداشت ها باعث شود برخی کنار بکشند، اما عده ی قابل توجهی را در هدف خود ثابت قدم تر کرده و شک نباید کرد که این زندان رفتن ها در مجموع، سازنده است!
این گزارش از قول آقای هاشمی افزوده است: جای دلسردی نیست. وقتی کسی وارد فعالیت سیاسی می شود، نباید فکر کند معادلات آن قدر ساده است که با چند راهپیمایی همه چیز حل می شود. در هر حال ناامیدی به خودتان راه ندهید.
در پایان این دیدار هم، حاضران، وضع فعلی نظام را به وضعیتی تشبیه کرده اند که دچار حادثه شده و هاشمی باید چاره اندیشی کند!
پس از انتشار این خبر ، هر چند روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت، جوابیه ای را برای روزنامه کیهان فرستاد، اما در این جوابیه ، اصل این دیدارتایید و سخنان منتشر شده، به صراحت رد نشده بود و همچنان، با اتخاذ مواضعی دو پهلو، سعی شده بود تا به نوعی از این مسئله ، شانه خالی شود والبته سایت شخصی آقای هاشمی نیز، خبر این دیدار را تایید کرد وخبردیگری از دیدار آقای هاشمی با مادر یکی از متهمان جریان فتنه نیز منتشر شده و در آن خبر ذکر شده بود که : رئیس مجمع تشخیص مصلحت،وی را به صبر فرا خوانده و برای همه ی این زندانیان، آرزوی آزادی کرده بود.
اما سؤال اینجاست که آیا واقعا جای دشمنان نظام و زندانیان و مجرمان سیاسی و یا بستگان آنها در دفتر آقای هاشمی است؟
آیا رئیس مجمع تشخیص مصلحت، باید این اغتشاشگران را به استقامت و مدارا، دعوت کند؟
آیا جناب آقای هاشمی، باید مجرمان و دشمنان نظام را به پیروزی و آسایش در آینده وعده دهد؟
آیا آقای هاشمی رفسنجانی ، نیت دشمنان اسلام و امام(ره) و نظام و رهبری را باید مصلحانه بداند و بخواند؟!
به هر حال، انتشار اخبار اینگونه ومواضع و رفتار و عملکرد خانواده، فرزندان و حتی اخیرا، عروس و دیگر نزدیکان آقای هاشمی که در تضاد آشکار با مواضع رسمی نظام اسلامی و حتی مصالح خانوادگی و سوابق آقای هاشمی است، جای بسی تاسف دارد و امیدواریم که رئیس مجمع تشخیص مصلحت، با یک موضعگیری صریح و پرهیز ازمواضع دوپهلو، راه صلاح و ثواب را انتخاب نمایند.
2- طبق معمول هر ساله، آقای هاشمی رفسنجانی در ابتدای هر سال، کتاب خاطرات روزانه ی خود را با فاصله ی 23 سال، منتشر می کند و به همین لحاظ، امسال کتاب (دفاع و سیاست) مربوط به خاطرات روزانه ی سال 66 ایشان، در نمایشگاه کتاب، عرضه گردید. اما نکته ی مهم در این کتاب، جهت دار شدن آن است. به بیان روشنتر، با وجود آنکه درسال 66 موضوعات مهمی در عرصه ی دفاع و سیاست (که نام کتاب ایشان را شامل می شود) وجود داشته است، آقای هاشمی رفسنجانی سعی کرده است که جبهه رفتن فرزندانش (مهدی و یاسر) و حضور مهدی در صنایع موشکی را هم بعنوان یک موضوع اصلی مطرح کند .
                                                                                       
البته با وجود آنکه در این کتاب سعی شده که موضوع حضور مهدی(که اکنون در خارج از کشور بعنوان یکی از متهمان اصلی فتنه ی 88 به سر می برد) در جبهه، به همگان یادآوری شود، اما عکسهایی که از وی در این کتاب به چاپ رسیده و دیگر مطالب مرتبط، نشانگر آن است که آقا مهدی و یاسر نوجوان ، اکثرا در مقرهای فرماندهی و در محل های ستادی به سر می برده اند و....
البته در این کتاب، مطابق معمول، آقای هاشمی، خود را محور همه ی معادلات و مسائل و تصمیمات کشور فرض کرده و نقشی کمرنگ برای حضرت امام(ره) و رئیس جمهور وقت(حضرت آیت الله العظمی خامنه ای) ترسیم شده است.
در همین راستا، بتازگی برخی از مورخان و صاحبنظران تاریخی ، قرار است ،انتشار نقد خاطرات آقای هاشمی و روشن نمودن زوایای پنهان آن را آغاز نمایند
.


 


منبع:http://www.ebratha.org/new_mag.php


[ شنبه 89/3/1 ] [ 11:6 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

13 سال قبل، وقتی جریان اصلاحات در دوم خرداد 76، بر قوه ی مجریه ی این کشور حاکم شد، همه ی توانشان بکار افتاد تا از دوم خرداد، یک اسطوره بسازند و سوم خرداد را به فراموشی بسپارند...
روزنامه هایشان، دفاع مقدس را دورانی تاریک و به تاریخ پیوسته خواندند. انقلاب و انقلابی گری را نکوهش کردند، بر سابقون و بزرگان انقلاب تاختند و جامعه ی مدنی ، دموکراسی و اصلاحات را قبله ی خود ساختند...
بنام مردم سالاری، سوءاستفاده از نام مردم را در دستور کار خود قرار دادند، به همه ی مقدسات ملت، حتی پیامبر(ص) و اهل بیت(ع)، تاختند و بی بند و باری و فساد را تمدن و فرهنگ ، خواندند...
در روزهای دوم خرداد، جشن و پایکوبی براه انداختند و از سوم خرداد، نامی به میان نیاوردند...
افتخارات گذشته ی این ملت را با شرمساری، پنهان ساخته و به نوکری آمریکا و فرانسه و انگلیس، افتخار کردند...
و همه ی این تلاشها، برای ماندگاری و بقای حاکمیت بر سرنوشت این مردم بود...
اما امروز ، نامی از دوم خرداد نیست...
دوم خرداد،سالهاست که مرده است، اما سوم خرداد، روز حماسه و ایثار، روز پیروزی ملت و روز آزادی خرمشهربدست خدا، همچنان، بر تارک افتخارات این ملت ، درخشان و استوار است...
امروز، سالهاست که از دوم خرداد، نشانی نیست...
رئیس آن، در جمع سران فتنه، جای گرفته و منزوی است...
وزیر مورد اعتماد و شاخص آن، در دامان انگلیس، پناهنده است...
کارگزاران و عوامل آن ، در نقاط مختلف دنیا، سرگردان و پریشانند...و تئوریسن های آن، بازیگر و مجری تلویزیون های ضدانقلاب....
احزاب خودساخته اش، منحل، فتنه گرانش بازداشت و شعارهایش به زباله دان پیوست ...
                                                                                                 
و اینک، بر اساس وعده ی الهی، تنها سوم خردادها و ملت ولایی و الهی است که پرنشاط و باطراوت مانده است وبا وجود همه ی دست و پا زدن های فتنه گران و اربابانشان، دوم خرداد، آنچنان مرده و متعفن است،که نامی از آن در میان نیست.... اما در بیست و هشتمین سالروز آزادی خرمشهر عزیز، باز هم این روز بزرگ و ماندگار و سرافراز، نویدی است بر ملت بزرگ ایران، که:
الذین قالو ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه....
و قل جاء الحق و ذهق الباطل ان الباطل کان زهوقا..
.


[ شنبه 89/3/1 ] [ 10:59 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
<< مطالب جدیدتر           

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 33
کل بازدیدها: 362707