سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

 همسر شهید شهریاری اظهار داشت: آیت‌الله جوادی آملی در مراسم چهلم همسرم در اطلاعیه‌ای اعلام داشتند "همسر و خانواده شهید شهریاری مطمئن باشند که وی در روح و ریحان است. اگر با دو دست پر به بارگاه الهی راه یافت، نه تنها مشکل خودش را حل می‌‌کند بلکه مشکل دیگران را هم برطرف می‌‌کند و از دیگران شفاعت خواهد کرد

 
 

 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، بهجت قاسمی همسر شهید مجید شهریاری استاد برجسته فیزیک هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی در دیدار مسئولان جهاد دانشگاهی بعدازظهر روز دوشنبه در منزل شهید شهریاری برگزار شد با قدردانی از حضور مسئولان جهاد دانشگاهی گفت:‌ من هم عضو جهاد دانشگاهی هستم و اطلاع دارم که کار و فعالیت در این نهاد مقدس بسیار زیاد است اما لطف داشتید و در منزل شهید شهریاری حضور یافتید.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 89/10/29 ] [ 1:58 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

دانلود تحلیل این سریال توسط دکتر عباسی

http://morti18.parsiblog.com/1911249.htm


[ شنبه 89/10/25 ] [ 11:50 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

 

حدیثی از امام صادق (ع)

گذر عمر 
جوانى (فرصت نیکو ) و (نسیم رحمت) است که باید به خوبى از آن بهره جست و با زیرکى , ذکاوت و تیز بینى آن نعمت خداداد را پاس که این فرصت, (ربودنى) و (رفتنى) است وضایع ساختن آن, چیزى جزغم, اندوه و پشیمانى را براى دوران پس ازآن به ارث نمى گذارد. 
زندگى کوتاه است و راه کار دراز و فرصت زودگذر! تنها سرمایه گرانبهاى ما وقت است که بازگشتى ندارد, از این رو بزرگترین فن بهتر زیستن, بهره جستن از فرصتهاى بى نظیرى است که برما مى گذرد; این سخن امام صادق(علیه السلام) را باید جدى گرفت: (من انتظر عاجله الفرصه مواجله الاستقصإ سلبته الایام فرصته, لان من شإن الایام السلب و سبیل الزمن الفوت)  
به هرکس فرصتى دست دهد و او به انتظار بدست آوردن فرصت کامل آن را تإخیر اندازد, روزگار همان فرصت را نیز از او برباید, زیرا کار ایام, بردن است و روش زمان, از دست رفتن. 


[ یکشنبه 89/10/19 ] [ 8:23 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

 

 


شهید ادواردو آنیلی در سال 1954(1333) در یکی از مهمترین خانواده های ایتالیا بدنیا آمد.
پدرش سناتور جییوانی آنیلی از مسیحیان کاتولیک و مادرش مارلاکاراچولو یهودی بود.این خانواده صاحب هفت کارخانه ی اتومبیل سازی(از جمله فیات) چندین بانک خصوصی ،باشگاه ورزشی یوونتوس و... می باشند. ادواردو تحصیلات ابتدایی و مقدماتی خود را در ایتالیا گذرانده و سپس به تحصیل در انگلیس و آمریکا در رشته های مهندسی و ادیان پرداخته و نهایتا در سن 20 سالگی در مرکز اسلامی نیویورک، به دین اسلام مشرف شده و نام (هشام عزیز) را برای خود برگزید.

ادامه مطلب...

[ جمعه 89/10/17 ] [ 7:12 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
[ دوشنبه 89/10/13 ] [ 11:4 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

بالاخره پس از مدتها بحث و برنامه ریزی و تصویب قوانین و آموزش و ثبت نام و.... قانون هدفمند کردن یارانه ها، از چند روز قبل اجرا گردید و در اولین مرحله قیمت های بنزین و آب و برق و گاز و نان و گازوئیل و... اعلام گردید. اجرای این قانون، فصل جدیدی در تحولات اقتصادی کشور ماست و به لحاظ اهمیت بسیار بالای آن، توجه به چند نکته، ضروری بنظر می رسد. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/10/13 ] [ 10:56 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
[ شنبه 89/10/11 ] [ 7:15 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

به گزارش گرداب به نقل از مشرق، هاسبارا (Hasbara) به معنی تلاش‌های تبلیغاتی برای بهبود وجهه اسرائیل، توجیه اقداماتش و دفاع از آن در افکار عمومی جهان است.

اگر بخواهیم آن را با اصطلاحات فاخر و امروزی تفسیر کنیم، بهتر است بگوییم "دیپلماسی عمومی اسرائیل"، اما اگر بخواهیم آن را با استفاده از الفاظ تحقیرآمیز توصیف کنیم بهتر است بگوییم "هاسبارا"؛ یعنی دفاع نامه.

اسرائیل تصور می‌کند که در دو جبهه در حال مبارزه است: فلسطین و افکار عمومی جهان. که در جبهه دوم (افکار عمومی جهان) به وسیله هاسبارا به مبارزه خود ادامه می دهد. محور کلیدی هاسبارا آن است که مشکلات اسرائیل از نبود تبلیغات کافی ناشی می شود، نه از وضعیت ناعادلانه درگیری با فلسطینیها که در آن قرار گرفته است.

 
تکنیک‌های مورد استفاده در هاسبارا:

ادامه مطلب...

[ شنبه 89/10/11 ] [ 6:54 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
مصلحی در بخشی از سخنانش بـه تشریح ویژگی‌های حماسه نهم دی پرداخت و گفت: «این حماسه کاملا خودجوش و برخاسته از احساسات دینی جریحه‌دار شده مردم بود‌.»
وزیر اطلاعات با اشاره به ایجاد  سوال در مورد دستگیری سران فتنه، گفت: «این آرزوی آنهاست و با این مـوضوع بسیار مدبرانه برخورد شده و عصبانیت سران فتنه از همین است، زیرا آنها در پی قهرمان بازی هستند.»

به گزارش
گرداب به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی که در پاسداشت حماسه 9 دی در شهرری به ایراد سخن می‌پرداخت، با بیان این مطلب، به تبیین مولفه‌های فتنه پرداخت و افزود‌: «در جامعه? دچار فتنه افراد به جای اصول و ارزش‌ها‌، اشخاص را ملاک تشخیص حق از باطل قرار می‌دهند و خودی‌ها علیه حکومت و حاکمیت معارضه می‌کنند.»

ادامه مطلب...

[ شنبه 89/10/11 ] [ 6:46 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
بر اساس آمار رسمی، رژیم صهیونیستی، هر سال بیش از 700 نفر از کودکان و نوجوانان فلسطینی را از طریق دادگاه‌های نظامی تحت تعقیب و محاکمه ناعادلانه قرار می‌دهد.
نظامیان صهیونیست یک کودک فلسطینی را پس از ضرب و جرح، در اتاق مخصوص حیوانات در کرانه باختری رود اردن حبس کردند.

به گزارش گرداب منابع فلسطینی اعلام کردند، نظامیان صهیونیست دیشب کودک فلسطینی ساکن شهرک ترقومیا در غرب الخلیل را پس از ضرب و جرح و بازداشت، در اتاق سگ‌های پلیس در ایستگاه کونتینر حد فاصل جنوب و شمال کرانه باختری حبس کردند.

این منابع اعلام کردند: این دانش آموز فلسطینی به همراه همکلاسی‌هایش از سفر علمی از اریحا باز می‌گشت که نظامیان صهیونیست مینی بوس آنها را متوقف و وی را بازداشت کردند.

چندی پیش، دو خاخام صهیونیست، کشتار کودکان فلسطینی را مجاز دانستند.

این دو خاخام در کتابی، کشتار کودکان فلسطینی و استفاده از آنها را به عنوان سپر انسانی از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی مباح شمردند.

بر اساس آمار رسمی، رژیم صهیونیستی، هر سال بیش از 700 نفر از کودکان و نوجوانان فلسطینی را از طریق دادگاه‌های نظامی تحت تعقیب و محاکمه ناعادلانه قرار می‌دهد.

هم اکنون صدها کودک و نوجوان بدون تفهیم اتهام و محاکمه در زندان‌های رژیم صهیونیستی زندانی هستند.

منبع: شبکه خبر

[ سه شنبه 89/10/7 ] [ 10:9 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
          مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 33
کل بازدیدها: 362679