سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
گرداب- در جلسات مختلف حامیان فتنه، این افراد با بیان این نکته که برخی از عناصر مهم و نخبگان قابل بهره برداری این جریان، یا جدا شده و یا در حال زاویه گرفتن می باشند، تصریح کردند که این جدا شدن‌ها باعث می‌شود که عناصر وزن آفرین، همراه سازی و جذب بدنه اجتماعی را با دشواری برای این جریان همراه سازند.

گفته می شود در مجموع جلسات جریان فتنه همچنین گزارشی از ریزش عناصر سرخط، عوامل فکری و تئوریسین‌های فتنه و به خصوص افرادی که برای مردم شناخته شده هستند، قرائت شده و دلایل ریزش و استدلال این طیف از جداشدگان مورد بررسی قرار گرفته است.

نقض شعارها در عدالتخواهی واصلاح امور با شخصی شدن دیدگاه‌ها، نزاع های خصلتی وانحراف به سمت بیگانگان، ایستادگی در برابر نظام، عبور از امام و اندیشه های آن، از جمله مواردی بوده که دلیل جداشدن برخی افراد، از فتنه‌گران اعلام شده است.
 
[ سه شنبه 89/6/2 ] [ 2:15 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
گرداب- با ایده یکی از کاربران شبکه فیس بوک، کمپینی با عنوان حامیان خانواد? زندانیان سیاسی در ایران تشکیل شد. کاربران فیس بوک با عضویت در آن و با انتخاب یکی از افراد موجود در آلبوم عکس، خود را خواهر یا برادر این زندانیان عنوان کرده و با این کار به حمایت مجازی از اغتشاشگران حوادث پس از انتخابات می پردازند.

نکته جالب این کمپین، وجود نام و تصویر برخی از افراد است که نه تنها سیاسی نیستند بلکه با جرم هایی تأسف بار در زندان به سر می برند.

بنا بر این گزارش، از جمله این افراد سعید ملک پور است که پرونده وی به دلیل جرم هایی از جمله راه اندازی سایت های مستهجن فارسی، انتشار تصاویر مستهجن و موارد مشمئز کننده و تأسف بار دیگر در حال رسیدگی بوده و اکنون در زندان به سر می برد.
 
[ سه شنبه 89/6/2 ] [ 2:9 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
<< مطالب جدیدتر           

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 57
بازدید دیروز: 44
کل بازدیدها: 362253