سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

آیت الله اراکی فرمود

شبی خواب امیرکبیر را دیدم، جایگاهی متفاوت و رفیع داشت

پرسیدم چون شهیدی و مظلوم کشته شدی این مرتبت نصیبت گردید؟

با لبخند گفت خیر

سؤال کردم چون چندین فرقه ضاله را نابود کردی؟ گفتنه

با تعجب پرسیدم پس راز این مقام چیست؟

جواب داد:  هدیه مولایم حسین است!

گفتم چطور؟

با اشک گفت

آنگاه که رگ دو دستم را در حمام فین کاشان زدند؛ چون خون از بدنم میرفت تشنگی بر من غلبه کرد سر چرخاندم تا بگویم قدری آبم دهید؛ ناگهان به خود گفتم میرزا تقی خان! ? تا رگ بریدند این همه تشنگی! پس چه کشید پسر فاطمه؟ او که از سر تا به پایش زخم شمشیر و نیزه و تیر بود! از عطش حسین حیا کردم ، لب به آب خواستن باز نکردم و اشک در دیدگانم جمع شد
آن لحظه که صورتم بر خاک گذاشتند امام حسین آمد و گفت

به یاد تشنگی ما ادب کردی و اشک ریختی؛ آب ننوشیدی این هدیه ما در برزخ، باشد تا در قیامت جبران کنیم

منبع: کتاب آخرین گفتارها

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/8/30 ] [ 4:29 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
منبع:www.gerdab.ir

[ یکشنبه 89/8/30 ] [ 9:56 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]


[ دوشنبه 89/8/24 ] [ 10:19 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

برنامه ی پلی به گذشته که مدتهاست توسط فردی بنام (خسرو معتضد) از شبکه ی دوم در حال پخش است و در ظاهر، اقدام به بیان اسناد تاریخی ایران می نماید، چندی است با تمرکز بر موضوع مصدق، سعی دارد با استفاده از اسناد غیرمعتبر و ساخته ی بیگانگان، وی را بعنوان منجی و مرد افتخارآفرین تاریخ ایران معرفی نماید!
البته دربیان خیانت های مصدق السلطنه به کشور و همراهی او -تا قبل از کودتا- با سلطنت و شاه و تلاش این فراماسونر مشهور جهت تخریب بنیان های اسلامی ،اعم از کشف حجاب و ترویج مشروبات الکلی و تقویت روند سکولاریسم در کشور،تاکنون کتابها و اسناد زیادی منتشر شده و در بیان مبارک حضرت امام(ره) نیزوی اساسا فردی غیر مسلمان نامیده شده است. با این وجود، چرا این برنامه قصد دارد از این عنصر وابسته و نماد ملی گرایی، تجلیل کرده و او را تطهیر نماید و نقش اساسی فدائیان اسلام و مردم و آیت الله کاشانی را در ملی کردن صنعت نفت، نادیده بگیرد، جای سؤال اساسی دارد!
                                                          


ذکر این نکته نیز ضروری است که آقای خسرو معتضد که این روزها سعی در تطهیر مصدق دارد، در دوران طاغوت و در اوج ظلمهای دوران شاهنشاهی، ثناگوی آنان بوده است،چنانکه وی در روزنامه ی جشن شاهنشاهی ایران در دهم شهریور سال 1350 می نویسد:
چندی پیش،شاهنشاه آریامهر در مصاحبه ای با یکی از روزنامه نگاران خارجی اشاره فرمودند که: کلمه ی شاه جاذبه ی سحرآمیزی در قاموس ایرانی دارد و بسیاری از مسائل و مشکلات در برابر نفوذ معنوی این کلمه از میان می رود.(در ادامه خسرو معتضد می نویسد:) نظر به اینکه اشاره ی موشکافانه و دقیق شاهنشاه آریامهر به جاذبه ی سحرانگیز کلمه ی شاهنشاه، مفاهیم و معانی شگرف و مهمی در بردارد،در اینجا ضمن بررسی و تحقیق پیرامون تاثیرگذاری شاهنشاهان بر موقعیت و اتحاد پیروزی و عظمت ملت ایران، به تفضیل در این باب سخن می گوییم. پیمان وفاداری و همبستگی میان شاهنشاهان و توده ی ایرانی از قدیمترین دوران های تاریخی به طور ضمنی و قلبی به امضا رسیده است و با خون و شرف ایرانیان، عجین گشته است...
اینها بخشی از مقاله ی آقای خسرو معتضد در تمجید از شاه(بعنوان دشمن مصدق) است که در آن روزها منتشر شده است و البته عجیب نیست که این فرد، با پهن کردن انبوه کتاب در جلوی دوربین، خود را استاد بی مثال تاریخ معرفی کند، اما سؤال اینجاست که چرا صدا و سیما از انبوه کارشناسان و اساتید متعهد و مبارز و خوش بیان برای تشریح تاریخ کشور استفاده نمی کند و چگونه اجازه می دهد که از فرد خائنی که امام(ره) و همه ی اسناد صحیح تاریخی، وی را خائن و دشمن روحانیت و اسلام دانسته اند، در سیمای جمهوری اسلامی تجلیل شود و در مقابل، شهداء و قهرمانان بزرگ ایران از جمله شهید نواب صفوی و فدائیان اسلام که بدست این عنصر خائن به زندان افتادند، عده ای تندرو و دارای نقش حاشیه ای معرفی شوند؟! واقعا چه کسی پاسخگوی تحریف تاریخ است؟
!

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/8/24 ] [ 10:18 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
دستگیری برخی عوامل این سایت‌های مستهجن که حاصل ماه‌ها و حتی سال‌ها کار اطلاعاتی و عملیاتی بود، موجب شگفتی مردم و نیز ایجاد موجی از شادی برای ایرانیان شد؛ اما متأسفانه این شیرینی از دستگیری عوامل و انهدام سایت‌های مستهجن، با تعلل قوه قضائیه به تلخی گرایید ...
پس از گذشت حدود دو سال از انهدام ده‌ها سایت مستهجن فارسی‌زبان و دستگیری ده‌ها نفر از عوامل اصلی این سایت‌های منهدم‌کننده بنیان خانواده و اجتماع ایرانی، هنوز دستگاه قضائی، برخورد شایسته‌ای با این افراد نکرده و همچنان پرونده این جانیان اجتماعی باز است.

به گزارش گرداب به نقل از تابناک، حدود دو سال پیش بود که مرکز بررسی‌ جرایم سازمان‌یافته سایبری، از انهدام ده‌ها سایت مستهجن فارسی‌زبان خبر داد؛ خبری که جامعه و کشور را با یک شوک بزرگ روبه‌رو کرد، چرا که با انهدام این سایت‌ها و اعترافات تکان‌دهنده عوامل آن، پرده از توطئه‌ای بزرگ برای از بین بردن قداست و بنیان خانواده‌ها و نیز از برنامه‌هایی بلند مدت برای گسترش فساد اخلاقی در جامعه ایرانی برداشت.
ادامه مطلب...
[ دوشنبه 89/8/17 ] [ 4:51 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
از آنجا که اقدام نظامی علیه ایران هنوز بعید به نظر می‌رسد، گزینه‌ قدرت نرم با استفاده از تشدید سخن‌پراکنی در اولویت است.
یک کارشناس شورای روابط خارجی آمریکا در مقاله‌ای به بررسی راهکارهای نفوذ رسانه‌های آمریکایی در بین ملت ایران و تأثیرگذاری بر آنها برای مخالفت با نظام جمهوری اسلامی پرداخته است.

به گزارش گرداب به نقل از فارس، "رابرت مک ماهون‌" (ROBERT McMAHON)، تحلیلگر شورای روابط خارجی آمریکا در مقاله‌ای که در نشریه آمریکایی "فارین سرویس ژورنال" (Foreign Service Journal) منتشر شد، به بررسی رسانه‌های تحت حمایت آمریکا که علیه ایران برنامه تهیه و پخش می‌کنند پرداخته است.

وی در آغاز می‌نویسد: خبر رسانان (سخن‌پراکنان) اصلی آمریکا از دیرباز با این برداشت نادرست مواجه بوده‌اند که آن‌ها فسیل‌هایی هستند در دنیایی که روز به روز به اشکال متنوعی از ارتباطات گرایش می‌یابد، از یک رسانه‌ منسوخ - یعنی رادیو - استفاده می‌کنند. در واقع، تشکیلاتی همچون صدای آمریکا و رادیو آزادی اطلاعات را از طریق دامنه‌ وسیعی از سکوهای جدید ارسال می‌کنند.
ادامه مطلب...
[ یکشنبه 89/8/16 ] [ 2:13 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
فرمانده کل بخش‌های جنگ سایبری در پنتاگون خواهان قدرت مانور کافی برای این بخش ویژه پنتاگون جهت "آغاز سلسله عملیاتی همه جانبه" در فضای مجازی شد.
فرماندهی جنگ‌های سایبری پنتاگون خواهان مجوز برای "آغاز جنگ جهانی سایبری" بدون محدودیت در سراسر جهان شد.
به گزارش گرداب به نقل از روزنامه واشنگتن پست، فرماندهی جنگ‌های سایبری پنتاگون، خواهان واگذاری اختیارات کامل برای شروع جنگی جهانی علیه شبکه‌های رایانه‌ای در نقاط مختلف کره زمین برای حفاظت از منافع آمریکا شد.
در ادامه این گزارش آمده است: وکلا و حقوقدانان دولت باراک اوباما که نسبت به مشروعیت "عملیات تهاجمی سایبری" مطمئن نیستند، به این برنامه پنتاگون اعتراض دارند.
در ادامه این گزارش روزنامه واشنگتن پست آمده است: ژنرال کیت ب. الکساندر (Gen. Keith B. Alexander)، فرمانده کل بخش‌های جنگ سایبری در وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون، که همچنین ریاست "آژانس امنیت ملی" را نیز عهده دارد، خواهان قدرت مانور کافی برای این بخش ویژه پنتاگون جهت "آغاز سلسله عملیاتی همه جانبه" در فضای مجازی شده است.

منبع: فارس

[ یکشنبه 89/8/16 ] [ 2:8 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌کند که بر اساس قانون و وظیفه و بنا به تعهد و تکلیفی که در حفاظت از ارزش‌ها، اخلاق جامعه و تحکیم خانواده بر خود فرض دانسته است، حتی ذره‌ای از مواضع محکم خود در برخورد جدی و قانونی با جانیان فرهنگی و آسیب‌زنندگان به بنیان‌های اخلاقی ایرانیان عقب نشینی نکرده و با جدیتی بیش از پیش به برخورد با آنان ادامه خواهد داد.

http://gerdab.ir/fa/news/2782/مستند-گفته-ها-و-اقدامات-مجرمانه-مدیر-بزرگترین-شبکه-سایت-های-مستهجن


[ یکشنبه 89/8/16 ] [ 1:30 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

غم مخور دوران بی پولی به پایان می رسد
دارد این یارانه ها استان به استان می رسد

مبلغش هر چند فعلاً قابل برداشت نیست
موسم برداشت حتماً تا زمستان می رسد

در حساب بانکی ات عمری اگر پولی نبود
بعد از این یک پول یامفتی فراوان می رسد
                                                  ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/8/9 ] [ 10:4 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

مصاحبه همسر میرحسین موسوی با سایت خود (کلمه) و طرح ادعاهایی از سر توهم و خودشیفتگی اعتراض محافل ضد انقلاب را برانگیخت.

 

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 89/8/5 ] [ 3:35 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
          مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 66
کل بازدیدها: 362845