سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

متاسفانه گاهی می بینیم که بعضی افراد زمانی که صاحب فرزند ناتوان یا عقب مانده ذهنی می شوند، ناشکری کرده و او را طرد می کنند. وقتی شهید صیاد متوجه شد که خداوند فرزند عقب مانده ذهنی به وی عطا کرده است، چه عکس العملی نشان داد و رفتار وی با این فرزندش چگونه بود؟

 

 

پدر موقع به دنیا آمدن من و دو برادرم در کنار مادر نبود،  ولی وقتی مرجان به دنیا آمد، او در کنار مادر حضور داشت. پدر نسبت به خواهرم احساس خاصی داشت و می گفت: خداوند این فرزند را بعنوان برکت زندگی ما قرار داده است. این فرزند که در جمع ما قرار گرفته، اهل بهشت است، کسی حق ندارد کمتر از گل به دخترم بگوید.
نگاه پدر نسبت به مسایل زندگی، نگاه گلایه و شکوه نبود و این نگاه از یقین پیدا کردن به آزمون الهی سرچشمه می گرفت؛ وی دنیا را موقتی و زود گذر می دانست و از به دنیا آمدن این فرزند بعنوان تقدیر الهی یاد می کرد.
  

برگرفته از گفتگوی خبر نامه پایداری با  مریم صیاد شیرازی، دختر شهید صیاد شیرازی ص 14


[ سه شنبه 91/1/22 ] [ 6:39 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

یکی از خلاء های جدی قانون صدا وسیما در خصوص حجاب و عفاف و مسایل مربوط به آن است ؛در همین راستا و با عنایت به تقدیم طرح جدید اداره صدا وسیما به مجلس شورای اسلامی تلاش می کنیم طی یک سلسله مقالات این موضوع را بررسی و خلاء های قانونی مربوطه را گوشزد نماییم .

منبع:  http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=187304


[ پنج شنبه 91/1/10 ] [ 4:43 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
          

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 39
کل بازدیدها: 362677