سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
[ شنبه 91/7/29 ] [ 6:43 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

به گزارش گرداب، بنابر تحقیقات انجام شده اکثر بدافزارهای موبایلی در قالب برنامه‌های کاربردی مخرب پنهان شده و اطلاعات حساس تلفن نظیر اس ام اس ها، اطلاعات دفترچه تلفن و ایمیل‌ها را هدف قرار می‌دهند.

قسمی از نرم‌افزارهای آلوده جدید نیز دامنه بدافزارها را گسترده‌تر کرده و گوشی‌های اندرویدی را به یک ابزار جاسوسی تبدیل می‌کنند. محققان مرکز جنگ نیروی دریایی و دانشگاه ایندیانا در تحقیقات جدید خود ضعف‌های درونی سیستم عامل اندروید را بررسی کرده و بدافزاری را طراحی کرده اند که PlaceRaider نام دارد.


 

 این بدافزار از طریق حسگرهای کارگذاشته شده درگوشی مانند سرعت‌سنج و جی‌پی‌اس، زمان حرکت قربانی را تشخیص داده و سپس دوربین تلفن همراه به طور مخفیانه از محیط داخلی زندگی قربانی عکسبرداری کرده و این اطلاعات حساس و محرمانه را به سرورهای C&C می‌فرستد.

 


 اطلاعاتی که از این طریق به دست مهاجمین و هکرها می‌رسد به آنها این امکان را می‌دهد که یک مدل سه‌بعدی از محیط اطراف شخص قربانی را ترسیم کنند.

سارقان اطلاعات که از راه دور تلفن همراه قربانی را کنترل می‌کنند، می‌توانند محیط خانه یا کار وی را به دقت مطالعه کرده و اطلاعات حساس نظیر اسناد مالی، عکس‌های شخصی و نیز اطلاعات صفحه نمایش رایانه قربانی را سرقت کنند.

منبع: http://www.gerdab.ir/fa/news/12188/گرداب-آمریکا-از-طریق-گوشی‌های-هوشمند-به-درون-خانه‌های-شما-می‌آید


[ پنج شنبه 91/7/13 ] [ 4:51 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]


لیبرمن وزیر امور خارجه اسرائیل تاکید کرد- تحریم های بین المللی علیه ایران به منظور تحریک مردم این کشور برای قیام و شورش علیه رژیم تهران اعمال شده است.

دانی ایالون معاون وزیر امور خارجه اسرائیل نیز در گفت وگوئی اظهار داشت که شرایط تحریم در ایران را باید به سمت اعتراضات داخلی هدایت کرد

 


[ پنج شنبه 91/7/13 ] [ 12:24 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

اگر چه توهین به مقدسات اسلامی با اهدافی مشخص انجام می شود اما گاهی برخی آزادی بیان را دستاویز چنین هتک حرمتهایی قرار می دهند و مقدسات دینی و اسلامی را مورد هتک حرمت قرار می دهند.


[ یکشنبه 91/7/2 ] [ 10:47 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

به دنبال اعلام مدیر گوگل مبنی بر عدم توقف پخش فیلم توهین آمیز به پیامبر(ص)، علمای مسلمان برای نشان دادن اعتراض، استفاده از جستجو گر گوگل و سایت یوتویپ را در تمامی کشورهای مسلمان به مدت دو روز(3و4 مهرماه) منع و تحریم کردند. طبق پیش بینی ها انتظار می رود سهام شرکت گوگل افت کرده و خسارتش به 210 میلیون دلار برسد. لطفا قسمتی از دین خود را نسبت به حضرت رسول (ص) با ارسال این پیام به همه ادا کنیم. 


[ شنبه 91/7/1 ] [ 7:46 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
          

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 33
کل بازدیدها: 362681