سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
دستگیری برخی عوامل این سایت‌های مستهجن که حاصل ماه‌ها و حتی سال‌ها کار اطلاعاتی و عملیاتی بود، موجب شگفتی مردم و نیز ایجاد موجی از شادی برای ایرانیان شد؛ اما متأسفانه این شیرینی از دستگیری عوامل و انهدام سایت‌های مستهجن، با تعلل قوه قضائیه به تلخی گرایید ...
پس از گذشت حدود دو سال از انهدام ده‌ها سایت مستهجن فارسی‌زبان و دستگیری ده‌ها نفر از عوامل اصلی این سایت‌های منهدم‌کننده بنیان خانواده و اجتماع ایرانی، هنوز دستگاه قضائی، برخورد شایسته‌ای با این افراد نکرده و همچنان پرونده این جانیان اجتماعی باز است.

به گزارش گرداب به نقل از تابناک، حدود دو سال پیش بود که مرکز بررسی‌ جرایم سازمان‌یافته سایبری، از انهدام ده‌ها سایت مستهجن فارسی‌زبان خبر داد؛ خبری که جامعه و کشور را با یک شوک بزرگ روبه‌رو کرد، چرا که با انهدام این سایت‌ها و اعترافات تکان‌دهنده عوامل آن، پرده از توطئه‌ای بزرگ برای از بین بردن قداست و بنیان خانواده‌ها و نیز از برنامه‌هایی بلند مدت برای گسترش فساد اخلاقی در جامعه ایرانی برداشت.

دستگیری برخی عوامل این سایت‌های مستهجن که حاصل ماه‌ها و حتی سال‌ها کار اطلاعاتی و عملیاتی بود، موجب شگفتی مردم و نیز ایجاد موجی از شادی برای ایرانیان شد؛ اما متأسفانه این شیرینی از دستگیری عوامل و انهدام سایت‌های مستهجن، با تعلل قوه قضائیه به تلخی گرایید، چرا که نه تنها برخورد با این عوامل تاکنون صورت نگرفته، بلکه اثر واقعی برخورد با این افراد، که همانا بازدارندگی و زنگ هشدار برای دیگر افرادی است که به دنبال این‌گونه فعالیت‌های شنیع و کثیف هستند، به چشم نمی‌خورد.

البته در این‌باره باید گفت که متأسفانه، به‌رغم میل عمومی که در بدنه دستگاه قضائی برای برخورد با عوامل این سایت‌ها بود، از برخورد با این تروریست‌ها که اثرات فعالیت‌های کثیف آنها از قتل نفس به مراتب بالاتر است، خبری نشد!

بسیار تکان‌دهنده است، اشک‌های پدری که پسر و دخترش تحت تأثیر این سایت‌های مستهجن فارسی قرار گرفته و با یکدیگر رابطه جنسی برقرار کرده و حتی کودکی نیز از آنها به وجود آمده بود؛ بسیار ناراحت‌کننده بود نامه پسری که تحت‌تأثیر داستان‌های خیالی ارتباط جنسی با محارم این سایت‌ها قرار گرفته و به مادر خود تجاوز کرده بود و یا نظر ارسالی دختر جوانی که با تشویق و ترغیب این سایت‌های مستهجن از خود تصاویر مستهجن تهیه کرده و با فرستادن به این سایت‌ها، شرف و آبروی خود را به باد داده بود و یا چند هزار کاربر فعال ایرانی این سایت‌ها که از روابط جنسی خود فیلم و عکس تهیه و با ارسال به این سایت‌ها، هم پرده عفت خود و جامعه را می‌دریدند و هم افراد بیشتری را به انجام این‌گونه اعمال کثیف ترغیب می‌کردند و موارد متعدد دیگر که حتی اشاره و فکر کردن به آنها بسیار شنیع و تکان‌دهنده است!

اطاله دادرسی در برخورد با عوامل این سایت‌ها، موجب شد که نه تنها برخی جری‌تر شده و با خیال راحت، اقدام به راه‌اندازی سایت‌های جدید مستهجن فارسی بکنند، بلکه متهمان این پرونده‌ها نیز از روش‌های جدید برای فرار از مجازات بهره ببرند.

حال مشخص نیست، چرا قوه قضائیه، که حتی برای جرایمی کوچکتر از این دست، با تخصیص وقت فوق‌العاده و شعبه اختصاصی، با مجرمان برخورد کرده و پرونده‌هایی را بررسی می‌کند که بار اتهامی و اثرات اجتماعی آن، بسیار محدودتر از پیامدهای اجتماعی و تأسف‌بار این سایت‌های مستهجن فارسی‌زبان بوده است، پرونده این متعرضان به حریم جامعه را مفتوح نگاه داشته است؟!

همچنین باید خرده گرفت و گله کرد از دستگاه قضائی که پرونده‌های قضائی عوامل و مدیران سایت‌های مستهجن فارسی، که با ماه‌ها و حتی سال‌ها تلاش پیگیر منجر به دستگیری این افراد، که حتی برخی از آنها در خارج از کشور می‌زیسته‌اند با ترفندهای زیرکانه در ایران دستگیر شده‌اند، هنوز در محاکم قوه قضائیه مانده و خاک می‌خورد.

باید انتقاد کرد از قوه قضائیه که با وجود تکمیل پرونده‌های این مفسدان فی‌الارض، که اثرات مخرب و تأسف‌بار اقدامات آنان تا سالیان سال در خانواده‌های ایرانی باقی خواهد ماند، هنوز هیچ برخورد خاصی با عاملان آنها نشده و همچنان جامعه ایرانی، چشم‌انتظار یک برخورد قاطع است؛ جالب آنکه این مجرمان گهگاه به نامه‌نگاری و تظلم‌خواهی نیز روی می آورند.

در این‌باره باید گفت، اطاله دادرسی در برخورد با عوامل سایت‌های مستهجن فارسی‌زبان، در حالی است که دستگاه قضائی در برخورد با عوامل اغتشاشات پس از انتخابات، به سرعت وارد عمل شده و حتی احکام بسیاری از این افراد، صادر و اجرایی شده ـ که البته جای تقدیر دارد ـ ولی هنوز هیچ حکمی درباره متهمان پرونده‌های مدیران سایت‌های مستهجن فارسی، که مدت‌ها پیش از رخدادهای پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 تشکیل و حتی تکمیل شده بود، صادر نشده است!

گفتنی است، طولانی شدن دادرسی درباره پرونده‌های عوامل سایت‌های مستهجن فارسی‌زبان، نه تنها کار رسیدگی به اتهامات و اعمال مجرمانه دستگیرشدگان را تحت تأثیر قرار داده و برخورد مراکز مسئول را با آنها بی‌اثر کرده و افکار عمومی جامعه را اقناع نمی‌کند، بلکه گاه موجب می‌شود، مانند پرونده سعید ملک‌پور با جنجال و شانتاژ بین‌المللی همراه شده و حتی برخورد با این افراد نیز تحت تأثیر جو بین‌المللی قرار گیرد که البته طولانی شدن برخورد با این افراد، سبب شد عده‌ای دیگر نیز وسوسه شده و اقدام به راه‌اندازی دوباره سایت‌های مستهجن فارسی در فضای مجازی بکنند.

بنابراین، متهمان این پرونده برای فرار از صدور احکام سنگین، فرافکنی کرده و خود را متهم سیاسی نامیده و دست به دامان سازمان‌های حقوق بشری دنیا شدند و نتیجه آنکه، با بروز فشارهای بین المللی و همراهی گمراهان داخلی، متهمان این پرونده، از جمله سعید ملک پور معروف به سیاوش حسین‌خانی، متهم جنایتکار پرونده جرایم ضد اخلاقی و ضد دینی "گرداب"، دستاویز جریان‌های سیاسی شده و با راه‌اندازی کمپین‌های حمایت از آنان، سعی در تخفیف جرایم آنان داشته و سرانجام با تحمل چند سال زندان، دیگر بار به خیانت‌های خود به خانواده‌های مؤمن و ملت شهید پرور ایران اسلامی ادامه دهند.

طرفه آنکه پس از برخورد برق‌آسا با عوامل و مدیران این سایت‌ها، به علت عدم صدور حکم و اطاله دادرسی، سایت‌های دیگری با بهره از تجارب سایت‌های پیشین به ترکتازی خود در شکستن حریم مقدسات و اهانت به همه ارکان دین و اجتماع بی‌پرواتر از گذشته ادامه می‌دهند.

این قلم، زبان گویای هزاران قربانی گرفتار آمده در دام کثیف این گرگ‌های انسان‌نماست که خواهان اقدام سریع و کوبنده دستگاه قضایی کشور هستند؛ امید که همچنان قوه قضائیه پناه ستمدیدگان بماند.
 

[ دوشنبه 89/8/17 ] [ 4:51 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 38
بازدید دیروز: 27
کل بازدیدها: 362190