سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
کرده است.
به گزارش گرداب، "بنیامین بن الیعازر" که پیشتر وزیر جنگ رژیم صهیونیستى بوده است، با تأسیس یک مرکز خیریه در عراق، تبلیغات گسترده‏اى را براى جذب جوانان عراقى به دین یهود آغاز کرده است.

بن الیعازر با هدف ترغیب و تطمیع جوانان مسلمان کشور عراق اعلام کرده است به افرادى که دین یهود را به جاى دین اسلام قبول کنند، ماهیانه 1000 دلار حقوق پرداخت می‌کند.

پیش از این نیز مرکز پژوهش‌های عراقی "دار بابل" در گزارشی مفصل به بررسی عملکرد سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در کشور اشغالی عراق پرداخته و جزئیات دقیق و حیرت‌آوری از حضور جاسوسان صهیونیست در این کشور را ذکر کرده بود. بر اساس این گزارش، "بنیامین بن الیعازر" وزیر زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی، مأموریت نظارت بر هیأت‌های مذهبی یهودی - صهیونیستی و انتقال آنان از نقاط مختلف جهان به این کشور و ایجاد پایگاه‌های صهیون - مسیحی در آن را بر عهده دارد.

گفته می‌شود دولت عراق نیز تعهد کرده است که امنیت بازدیدکنندگان یهودی از بدو ورود به عراق تا زمان خروجشان از این کشور را تضمین کند.
بر اساس این گزارش، بازدیدکنندگان یهودی مستقیماً از فرودگاه تل‌آویو به فرودگاه نجف می‌روند و جالب این است که امنیت این فرودگاه نیز در دست نیروهای آمریکایی است.

بر اساس گزارش این مرکز مطالعاتی، پس از آنکه یهودیان از آفریقا و اروپا به اسرائیل آورده می‌شوند با خطوط هواپیمایی عربی به عراق و از آنجا به مکان‌های دینی یهودی و مسیحی در این کشور منتقل می‌شوند.
بن الیعازر، از یهودیان عراق و متولد بصره است و زبان مادری وی نیز عربی است و در حال حاضر، اصلی‌ترین صحنه گردان نفوذ صهیونیست‌ها در عراق به شمار می‌آید.

بنیامین بن الیعازر که در سال ???? میلادی، وارد سرزمین‌های اشغالی شده و در مناصب مهمی از جمله معاونت نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی، وزارت جنگ، وزارت امور زیربنایی، وزارت ارتباطات و وزارت مسکن خدمت کرده، از سال ???? میلادی، عضو کنیست (پارلمان رژیم صهیونیستی) بوده است و هم‌اکنون نیز عضو هجدهمین دوره کنیست از حزب کارگر و وزیر کنونی صنایع، تجارت و کار این رژیم در دولت ائتلافی بنیامین نتانیاهو است.

وی علاوه بر فعالیت در عرصه دینی و فرهنگی کشور عراق در عرصه اقتصادی و تجاری نیز فعالیت بسیار گسترده‌ای دارد.
برخی شنیده‌ها حاکی است مبلغ صادرات رژیم صهیونیستی به عراق به ویژه در طرح‌های زیربنایی و بازاریابی، سالانه بالغ بر 300 میلیون دلار است که اکثر آنها به طور غیرمستقیم زیر نظر بن الیعازر، اما از طریق دلال‌های متعدد انجام می‌گیرد.

همچنین گفته می‌شود 21 شرکت امنیتی صهیونیستی، دفاتری را در بغداد و اقلیم کردستان گشوده‌اند که زیر نظر دلالان عرب و بیگانه اداره می‌شود و علاوه بر این، 34 شرکت تجاری صهیونیستی در پایتخت عراق و دیگر استانهای این کشور فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که اکثر آنها در حوزه مخابرات، تولید اتوبوس و مینی بوس، تجهیزات کشاورزی و آبیاری، صنایع نفتی و زیرساخت‌ها فعالیت دارند که دو شرکت از این 34 شرکت، رسماً اسرائیلی هستند و صادرات مستقیم به عراق دارند.

یک شرکت اسرائیلی نیز با حضور در مناقصات نفتی کرکوک، 10 درصد نفت این منطقه را به اسرائیل منتقل می‌کند.
علاوه بر بنیامین بن الیعازر، به عنوان برجسته‌ترین صهیونیست فعال در عراق، مسئولان صهیونیستی دیگری از جمله "آمنون لیبکین شاحاک" رئیس اسبق ستاد کل نیروهای مسلح این رژیم و وزیر اسبق مخابرات در کابینه ایهود باراک، "یوزف پاتریزکی" وزیر اسبق زیرساخت‌های این رژیم به عنوان مسئول پیگیری بازسازی خط لوله نفت کرکوک – موصل – حیفا و "مارک زال" وکیل آمریکایی تبار حزب لیکود، فعالیت‌های گسترده‌ای در عراق دارند.

[ سه شنبه 89/7/27 ] [ 10:51 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 58
بازدید دیروز: 110
کل بازدیدها: 363013