سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

مهدی هاشمی رفسنجانی که این روزها در یک پروژه ی فعال در جهت ایجاد سرو صدا و فتنه ی جدید ، اعلام کرده است که می خواهد به کشور برگردد، با نوشتن نامه ای خطاب به دادستان کل کشور، برای دستگاه قضایی، خط و نشان کشیده است.
وی در این نامه ،علت فرار و عدم حضور خود در کشور،نظارت بر دانشگاه های آزاد خارج از کشور و تحصیل در دانشگاه آکسفورد انگلیس برای دریافت دکترای خود اعلام نموده است!مهدی هاشمی در این نامه، خود را جانباز شیمیایی و خادم صنعت نفت کشور نیز معرفی کرده و گفته است: هدف از احضار غیرقانونی من، در اصل ،پدر مظلوم من است! و ما از زمانی که چشم باز کرده ایم تا امروز، همواره در معرض آسیب های ناشی از مبارزات خانواده! و آثار تصمیمات دشمن شکن بوده ایم.
وی در ادامه ی این نامه،ضمن اشاره به شرطهای خود برای حضور در دادگاه ،یقین کرده که حکم صادره برای وی، (منع تعقیب)خواهد بود!
اما با این وجود، دادستان کل کشور اعلام کرد که اتهامات مهدی هاشمی، اعم از مالی و غیرمالی است و منحصر به اغتشاش های بعد از انتخابات نمی شود.
                                                                                       


پولشویی میلیاردی، سوءاستفاده از اموال دانشگاه آزاد برای فعالیت های غیرقانونی، راه اندازی سایت ضدانقلابی، تولید و انتشار شایعه علیه نظام، زمینه سازی برای القای تقلب و ایجاد اغتشاش و... از جمله اتهامات مهدی هاشمی است.
اسناد بدست آمده از دفتر هیئت امنای دانشگاه آزاد که مهدی هاشمی ریاست آن را بر عهده داشته است به همراه اعترافات مستند برخی متهمان و محکومان دیگر،وسعت تخلفات وی را بیشتر نشان می دهد و البته به همین دلیل هم، مهدی هاشمی در نامه ی اخیر خود، نسبت به مراجعه ماموران به دفتر دانشگاه آزاد و ضبط اسناد، ابراز نگرانی نموده است.
به هر حال امیدواریم مسئولان امر، ضمن تداوم قاطعیت های لازم در این زمینه ، محاکمه علنی وی را در تمام موارد اتهامی مطروحه، با جدیت برگزار کنند تا میزان مقبولیت این فرد مدعی و همچنین اندازه ی مظلومیت مورد ادعایش، مشخص گردد

 

منبع: http://www.ebratha.org/new_mag.php

 


[ یکشنبه 89/9/14 ] [ 9:56 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 135
کل بازدیدها: 363103