سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

 

 

شکی نیست که دولت دکتر احمدی نژاد بدلیل خدمات بی نظیر در احیای گفتمان امام(ره) و انقلاب و اقدامات مثبت فراوان اقتصادی و فرهنگی، از مقبولیت و احترام خاص و ویژه ای نزد همگان، مخصوصا عموم مردم متدین و انقلابی برخوردار است و صدالبته این محبوبیت با تاییدات و ابراز رضایت ولی امر مسلمین ،همواره از عمق و ماندگاری بیشتری نیز برخوردار می باشد. 

                                                                   

 

 


تا مردم بدانند که رئیس جمهور از چند روز قبل،ضمن دیدار با متکی و تاکید بر اینکه سیاست های دولت در دستگاه دیپلماسی کشور اجرا نمی شود، برای لزوم استعفای آقای متکی از وزارت خارجه اتمام حجت نموده بود و شخص آقای متکی، با رد استعفاء،خواستار عزل شده بود.
در موضوعی مشابه، تغییرات در ریاست سازمان ملی جوانان نیز،شایسته ی توضیح و شفافیت بیشتر برای مردم و علاقمندان دولت بود تا از این رهگذر ، برخی افراد مغرض و سایتها و رسانه های مخالف داخلی و خارجی، برای آن داستان سرایی و حاشیه سازی نکنند.
در یک کلام، جمله ی زیبای معصوم علیه السلام که فرمود: (اجتنبوا من مواضع التهم- از جایگاه های تهمت ،اجتناب کنید) باید بعنوان یک اصل، در دستور کار عزیزان قرار گیرد
تا بدخواهان نتوانند دولت مطیع ولایت را به بداخلاقی سیاسی و یا نفوذپذیری از فرد و یا تفکر انحرافی خاص و یا عدم تحمل در مقابل انتقاد به فلان فرد مشهور در دولت، متهم کنند و در این میان برخی از علاقمندان به دولت، دچار ابهام و شبهه و احیانا سرخوردگی شوند.
در پایان امیدواریم مسئولان جدیدالورود بتوانند همراه با منویات دولت و با همان انرژی و جدیت رئیس جمهور ، جایگاه های سیاست خارجی، مطبوعات و جوانان کشور را متعهدانه مدیریت کنند. انشاءالله

 

 

 

 

 

 


در این مسیر، واضح است که به نسبت اهمیت زحمات و خدماتی که این دولت در حال انجام و تکمیل آنهاست، دشمنان خارجی و توطئه گران داخلی با تمام قوا و تبلیغات ،کمر به تضعیف و تقابل با این دولت و شخص رئیس جمهور بسته و با انواع ابزارها و روش ها در صدد ناکارآمد نشان دادن دولت مکتبی هستند.
فلذا این حجم از دشمنی ها که بعضا یک سر آن در کاخ سفید و سر دیگر آن در برخی از مراکز ظاهرا موجه داخلی است، هوشیاری و کیاست خاص و ویژه ای را می طلبد تا بهانه بدست آنها نداده و همواره بجای موضع انفعالی، نقشه های آنها را افشا و رسوا سازد.
خوشبختانه در این مسیر، دولت و شخص دکتر احمدی نژاد، به مثابه یک رسانه ی فعال، کارنامه ی موفقی را از خود بجای گذاشته اند اما نکته ای که در این مقال قصد تذکر و توجه به آن را داریم آنکه:
برخی از عزل و نصب ها و شیوه ی انجام برخی از آنها مخصوصا در هفته های اخیر، باعث بروز سؤال و احیانا شبهاتی در میان علاقمندان به دولت شده است که توضیح لازم و شفافیت بیشتری را طلب می کند.
البته ذکر این نکته ضروری است که تغییر مدیران و وزراء از اختیارات و حقوق قانونی رئیس جمهور محترم است و حتی زمان و شیوه ی آن نیز با صلاحدید ایشان انجام می گیرد. اما بعنوان مثال، در موضوع عزل آقای متکی از وزارت خارجه، هر چند نظر آگاهان و علاقمندان دولت نیز، از مدتها قبل، بر جایگزینی فردی توانمندتر و همفکرتر از ایشان بود وخوشبختانه این مهم با تصمیم دکتر احمدی نژاد عملی گردید، اما بهتر بود دلایل استفاده از یک شیوه ی خاص برای برکناری ایشان، برای مردم بازگو شود.


[ یکشنبه 89/10/5 ] [ 11:49 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 58
بازدید دیروز: 51
کل بازدیدها: 365252