سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

جدیدترین اخبار حکایت از آن دارد که موج جدیدی از شایعه سازی رسانه ای به منظور تاثیر گذاری در فضای ذهنی وروانی جامعه کلید خورده است .

این موج جدید شایعات هدفمند در راستای زمینه سازی برای ایجاد بی ثباتی ذهنی نسبت به شرایط عادی جامعه و آماده سازی باورها و افکار برای طرح مقولات تخریبی دیگری است که در نهایت فضا را به سوی اقدامات رادیکال و گسست شرایط عادی جامعه خواهد برد.

موج شایعات اخیر که توسط تئوریسین های موسسات مطالعاتی سیا وموساد و با همکاری اینتلجنس انگلیس طراحی وبرنامه ریزی شده است ، توسط اتحادیه بزرگ ضد انقلاب (منافقین ، سلطنت طلبان ، اصلاح طلبان ، احزاب لائیک وگروه های جدائی طلب و ...) تکثیر وت وسط رسانه ها توزیع می گردد .

اخبار دریافتی آشکار می سازد که این برنامه حدود یکهفته است که اجرایی شده و در جامعه با انتشار اخبار بیماری ویا قهر کردن و ..... شخصیتها ، و مسائل مربوط به بازداشت و زندانها و ..... و حتی پرداختیهای هدفمندی یارانه هاو موارد ریز ودرشتی از شایعات التهابی و... آغاز شده است.

گفتنی است کارشناسان سیاسی در ارتباط با این پدیده که مستقیما باورهای مردم را هدف قرار داده و با کذب گویی و ناامید سازی و احساس بی ثباتی در جامعه ، اهداف دشمن را محقق می سازد ، توصیه می کنند ،مردم اخبار را از منشاء ومراکز رسمی اطلاع رسانی دریافت نموده وخبرهارا با دستگاه های مدیریتی وتصمیم گیری نظام و رسانه های رسمی همچون رسانه ملی و دیگر منابع مورد وثوق چک نمایند .


منبع:http://www.khedmat.ir/vdcg.z93rak9uxpr4a.html

 


[ سه شنبه 89/12/24 ] [ 9:24 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 72
بازدید دیروز: 110
کل بازدیدها: 363027