سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

به نام خدا

 


بعید میدونم که خانم های ایرانی  آزادانه پوشیدن ساپورت را انتخاب کرده باشند بلکه صرفا از روی تبعیت کور کورانه این انتخاب را کرده اند. بر اساس سایت (http://labeyk.parsiblog.com/Archive/%cd%cc%c7%c8/)وضعیت عفت و حجاب در ایران مورد رصد بیگانگان است و قصد دارند که به نام آزادی, بی بند و باری و بی عفتی را ترویج کنند تا فرایند تولید علم متوقف شود و خانواده ها متزل شوند.

 

وقتی وارد دانشگاه می شوم , پوشش خانم ها و آقایان این احساس را ایجاد میکند که وارد یک کافی شاپ شده ام جرا که روابط آزاد و غیر متعارف دختر  و پسرها موجب کاهش توجه به درس و تولبد علم می شود.


 

 

 

این در حالی است که در دانشگاه های اسراپیل خانم ها حق ندارد به صورتی وارد دانشگاه شوند که توجه پسرها را به صورت منفی جلب کنند, چرا که اعتقاد دارند آنها باید جهان را تسخیر کنند و این آرایشهای غلیظ و پوشش ها مخصوص کشورهای جهان سوم است. لذا نمیدانم با چه زبانی باید گفت که پوشش های نامتعارف نشان دهنده بی هویتی و بی فرهنگی است و هرگز به معنای روشنفکری نمیباشد. البته در این میان نباید از کوتاهی و بی توجهی مردم در تذکر لفظی و محترمانه دادن به این وضعیت غفلت کرد. چرا که اگر اصل وزین و بشردوستانه امر به معروف و نهی از منکر ترویج یابد قطعا از ادامه این بی هویتی و بی فرهنگی جلوگیری خواهد شد./


[ جمعه 92/7/19 ] [ 9:38 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 110
کل بازدیدها: 362983