سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان








 



روز 14 خرداد و در هنگامی که دکتر احمدی نژاد مشغول سخنرانی در جایگاه بوده است، آقای محمدعلی انصاری در اقدامی بی سابقه و زشت، دو باربر روی جایگاه و پشت سر دکتر احمدی نژاد حاضر شده و اتمام وقت را به ایشان تذکر می دهد که البته با عتاب دکتر احمدی نژاد و شعار مرگ بر منافق از سوی مردم، مجبور به ترک جایگاه می شود.
متعاقب این موضوع، آقای حسن مصطفوی با فریاد و تکرار این جمله که من یک خمینی هستم! به همراه محمد علی انصاری، با وزیر کشور ، آقای مصطفی نجار، درگیر شده و آقای انصاری، با مشت و لگد وزدن سیلی به گوش وزیر کشور، باعث پارگی بخیه های صورت ایشان شده و فحش های رکیکی را نسبت به مسئولان، بیان می کند.

                                    

این برخورد زشت و زننده با مقام رسمی دولت و وزیر کشور،در هیچکدام از مظلوم نمایی های امثال آقای حسن مصطفوی و هوادارانشان اعلام نشد و دکتر احمدی نژاد نیز در جلسه هیئت دولت، از همگان خواسته است که از واکنش به برخورد فیزیکی انصاری و سید حسن، خودداری شود.
وآقای نجار نیز که از یادگاران دفاع مقدس هستند،بخاطر عمل جراحی که چند روز قبل از این ماجرا برسینوس های خود انجام داده بود ، دچار خونریزی شده و...
اکنون به آقایان مدعی، باید پرسید که آیا توهین به رئیس جمهور و حمله به وزیر کشور، منطبق با راه امام(ره) و دفاع از بیت و سیره ی ایشان است؟
آیا قوه قضائیه و مسئولان امر در مقابل این توهین آشکار به منتخب ملت و وزیر کشور، اقدامی انجام می دهند؟...

منبع : www.ebratha.org

[ سه شنبه 89/3/25 ] [ 7:48 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 60
بازدید دیروز: 110
کل بازدیدها: 363015