سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

کلیپی از رفع اختلالات جنسی

 

http://www.4shared.com/file/221825503/20ce3631/1_online.html


[ یکشنبه 88/11/25 ] [ 12:34 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
 
دعوت مرکز بررسی جرایم سایبری از مردم برای ثبت حماسه 22 بهمن

مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سایبری از تمامی ملت غیور و ولایت مدار ایران برای ثبت این واقعه ی تاریخی و بزرگ دعوت به عمل می آورد که با تهیه ی عکس و فیلم و ارسال آن به سامانه های این مرکز، ما را در ثبت این واقعه ی تاریخی یاری کنند.
 
باسمه تعالی

انقلاب اسلامی ایران از چنان اهمیتی در تاریخ انقلاب های جهان برخوردار است که از هنگام وقوع و پس از آن نظر بسیاری از صاحبنظران و اندیشمندان عرصه انقلاب ها را به خود معطوف ساخته است. کارشناسان و خبرگان این حوزه در موضوع ریشه های انقلاب اسلامی ایران با محور قرار دادن موضوعاتی مانند مسائل اقتصادی، امور اجتماعی، مسائل سیاسی، توسعه و ... موارد متعددی را ذکر کرده اند که در قالب مقالات و کتب متعدد در دسترس است. اما به نظر می رسد با وجود کاوش ها و تلاش های بسیاری که در این باره انجام گرفته همچنان جای برخی موضوعات اصلی در بین موارد ارائه شده خالی است. از این رو سوال "چرا انقلاب اسلامی بر خلاف سایر انقلاب ها پایدار و جاودانه مانده است؟" هنوز سوالی تازه، زنده و نیازمند پاسخی قانع کننده است.

فریاد اعتراضی حضرت امام (ره) نسبت به عملکرد دولتمردان رژیم پهلوی به ویژه شخص شاه، موجب شد تا مردم داشته ها و میراث تاریخی خود را بازخوانی کنند، اما نه به منظور شمارش و سنجش آنها، بلکه برای ورود به معرکه قیام، در سایه نیرویی که این داشته ها و میراث تاریخی تولید می کردند.

به واقع انقلاب اسلامی، انقلابی برای خدا و برای اجرای احکام الهی و استقرار عدالت بود که با مجاهدت و ایستادگی به پیروزی رسیده و ادامه یافت و دلها را تسخیر کرد. بنابراین انقلاب اسلامی در تاریخ ماندگار شد و ثبات و اقتدار معنوی پیدا کرد.

امروزه هیچ نظامی را نمی توان یافت که همچون انقلاب اسلامی، با وجود حجم سنگین تبلیغات دروغ و مخرب و فشارهای سیاسی، اقتصادی و تحریم ها اینگونه محکم بایستد و از پشتوانه عظیم مردمی نیز برخوردار باشد. شاهد این مدعا را می توان در حضور میلیونی مردم در روز 9 دی مشاهده کرد. راهپیمایی و حادثه روز 9 دی به قدری عظمت داشت که دشمنان نتوانستند عظمت آن را پنهان کنند و مجبور به تایید آن شدند. به حول و قوه الهی مردم ایران در روز 22 بهمن 88 برای اعلام عمق پایبندی خود به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و آرمان ولایت فقیه، به شکلی باشکوه و بی سابقه به میدان خواهند آمد و همچون گذشته جهانیان را مبهوت خواهند کرد.

امروز رسانه ها و تحلیلگران غربی که در مدت 8 ماه گذشته به عنوان حامی اصلی و تغذیه کننده عمده جریان فتنه عمل می کردند، به شدت نسبت به پدیده ای که روز 22بهمن از جانب ملت ایران با آن مواجه خواهند شد ابراز ترس می کنند. این رسانه ها طی روزهای گذشته همه توان خود را صرف تحریک اغتشاشگران برای اخلال در حضور حماسی مردم در روز 22بهمن کرده اند.

عمده مشکل از دید این رسانه ها این است که توده مردم ایران خصوصاً تهرانی ها صف خود را را از فتنه گران جدا کرده اند و تنها چیزی که باقی مانده معدودی ضد انقلاب است که نه تنها نمی تواند هیچ تاثیر قابل توجهی بر حضور میلیونی مردم بگذارد بلکه به آشکار شدن تعداد بسیار قلیل آشوبگران و بوجود آمدن توجیه کافی برای برخورد با سران فتنه منجر خواهد شد.

تنها امید محافل فتنه گر و حامیان بیرونی آنها حضور در ساعات اولیه صبح – قبل از اجتماع عظیم مردم – یا تجمع در مسیرهای فرعی است که آن هم با هوشمندی مردم انقلابی کاملاً ناکام خواهد ماند.

 
                                     منبع :  http://www.gerdab.ir/fa/pages/?cid=612

[ یکشنبه 88/11/25 ] [ 11:49 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

 

چو ایران نباشد تن من مباد 

 

 


 


[ چهارشنبه 88/11/21 ] [ 9:40 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

دیدار به قیامت 



[ سه شنبه 88/11/20 ] [ 1:3 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

 

ما... چیزیم؟؟؟.... آها بیشماریم


[ دوشنبه 88/11/19 ] [ 3:7 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

 

نماینده مردم تهران با بیان این‌که متأسفانه دستگاه قضایی حداقل در 10 سال گذشته متأثر از برخی رفتارها در رسیدگی به پرونده مفاسد اقتصادی بوده است، گفت: الآن زمان آن رسیده که قدری از آن وضع خارج شده و شفاف‌تر برخورد کنیم.





علی‌اصغر زارعی، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس  با تأکید بر این‌که همگان در برابر قانون مساوی هستند، گفت: انتظار مردم این است که نظام با متخلفان یکسان و عادلانه برخورد کرده و وابستگی افراد، پست‌ها و مقام‌ها نباید به هیچ وجه مانع پیگیری قضایی تخلفات این افراد شود.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به سکوت دستگاه قضایی در برابر برخی از آقازاده‌ها تصریح کرد: سؤال افکار عمومی به عنوان مثال این است بر فرض که مهدی هاشمی در خارج است اما چرا الآن که خانم فائزه هاشمی در داخل کشور وجود دارد به دادگاه احضار نمی‌شود و حداقل از او همچون دیگران درخصوص دلایل حضورش در اغتشاشات سؤال نمی‌شود.

وی با بیان این‌که انتظار طبیعی مردم است که دستگاه قضایی باید به آن پاسخ مثبت دهد، اظهار داشت: اگر آنها برخی از ملاحظات یا برنامه ها برای رسیدگی به اغتشاشات دارند اینها را به نحوی با مردم در میان بگذارند. مردم می‌توانند کمک کار قوه قضائیه در پیگیری و حل این مسائل باشند.

زارعی تأکید کرد: هر زمانی که ما از اجرای درست قانون عدول می‌کنیم به طور یقین بعدها برای ما هزینه‌هایی ایجاد می‌کند.

وی با بیان این‌که بحث فقط بحث مهدی و فائزه هاشمی نیست، گفت: افراد دیگری هم وجود دارند که تخلفاتی خصوصاً در مباحث اقتصادی دارند که مورد پیگیری قرار نگرفته‌اند.

زارعی افزود: این تخلفات اقتصادی قطعاً کمتر از تخلفات سیاسی نیست. در مفاسد اقتصادی نباید هیچ‌گونه وابستگی فرد و حمایت‌های سیاسی از او مدنظر دستگاه قضایی قرار بگیرد.

نماینده مردم تهران با بیان این‌که متأسفانه دستگاه قضایی حداقل در 10 سال گذشته متأثر از برخی رفتارها در رسیدگی به پرونده مفاسد اقتصادی بوده است، گفت: الآن زمان آن رسیده که قدری از آن وضع خارج شده و شفاف‌تر برخورد کنیم.

 

لینک اصلی خبر : http://www.javanonline.ir/Nsite/FullStory/?Id=109571






[ جمعه 88/11/16 ] [ 8:20 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

یادداشتی کوتاه پیرامون انقلاب

 

http://www.lobolmizan.ir/?action=show_news&news_id=346


[ جمعه 88/11/16 ] [ 7:39 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]


 

غزل زیر، سروده ی یکی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر است که در آستانه دهه فجر سروده شده است.               

 


گلبانگ رهبری چو به دلها اثر گرفت

هر فتنه گر از این اثرش صد شرر گرفت

ققنوس انقلاب چو در فتنه اوفتاد

هر چند سوخت، لیک جوانی ز سر گرفت

دریای فتنه ها چو به موسی رسیده‌اند

بشکافتند تا که عصا را به بر گرفت

دشمن چه سود کرد که باز از خباثتش

با قوم مصطفی به خودش درد سر گرفت

امروز آسمان رخ خود نیلگون نمود

چون ابر فتنه مرد که سر در خطر گرفت

دشمن اگر قبیح، هم آواش اقبح است

با قاتل بشر همه حق بشر گرفت

رهبر چو گفت صبر و بصیرت، همه صبور!

چون شعله‌ایم، وای بر آنش که در گرفت

امروز این جوان که خمینی ندیده است         

باز انقلابی است که ارث از پدر گرفت

امروز این جوان به سرش شور جبهه هاست

عشق شهادتش به بغل چون پسر گرفت

راه تو رهبرا! همه راه امام ماست

روحش به جسم توست از آن دم که برگرفت

در انتظار یار نگه چون به ساقی است

مستیم! جام باده به دستش اثر گرفت

دریای امت است خروشان و باوقار

ما قطره‌ای که «غرقه» به دریا ثمر گرفت

 


[ چهارشنبه 88/11/14 ] [ 1:56 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

 

قال مولانا امیرالمؤمنین علی علیه السلام :
من نام عن نصره ولیه انتبه بوطاه عدوه.
کسی که به وقت یاری رهبرش، در خواب باشد، با لگدمالی دشمنش، بیدار می شود!
غررالحکم


[ چهارشنبه 88/11/7 ] [ 8:14 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

 

در حاشیه سخنان دوپهلو و چند پهلوی برخی خواص در فتنه اخیر

 

 


[ چهارشنبه 88/11/7 ] [ 8:12 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
          

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 110
بازدید دیروز: 110
کل بازدیدها: 363065