سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان


[ چهارشنبه 89/6/31 ] [ 7:47 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

 

منبع: نشریه عبرت های عاشورا


[ چهارشنبه 89/6/31 ] [ 7:43 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

 

اگه واقعا به دنبال جوابین  می تونین در کلیپ زیر پیدا کنین.

 

http://rs481.rapidshare.com/files/418751595/.flv


[ دوشنبه 89/6/22 ] [ 11:50 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
 

 

 

زمان برگزاری

                  مهر ماه 1389

مکان برگزاری

         بوستان گفتگو

مخاطبین مورد هدف

v      بانوان فارغ التحصیل کارشناسی ارشد و دکترا در حوزه فناوری نانو  و کارآفرینان علمی برتر

v      سیاست گذاران مرتبط با حوزه فناوری نانو و کارآفرینی

v      مدیران شرکت ها، پژوهشکده ها و حوزه های مرتبط فناوری نانو

v      مدیران صنایع و کارخانه های مرتبط با فناوری نانو

v      سرپرستان خانوار بویژه بانوان

v      و ...

 

برنامه های جشنواره  

http://www.nptech.ir/photos/tornado/jashnvareh/conference%20letter2-%20ba%20sarbarg.pdf

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/6/22 ] [ 10:10 صبح ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
[ یکشنبه 89/6/14 ] [ 4:13 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
 
گزارش های جدید حقایقی تکان دهنده از قاچاق انسان و بهره کشی جنسی از کودکان را در آمریکا افشـــا کرده است.
گرداب- به گزارش شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، مقامات اف.بی.آی در شهر آتلانتای ایالت جرجیا که بیشترین شمار روسپی گری کودکان را دارد، در تلاش هستند تا با قاچاق انسان که ریشه این مشکل در آن نهفته است، برخورد کنند.

به گفته مقامات آمریکا، بعد از آتلانتا، شهرهای دیگر مانند نیویورک، سانفرانسیسکو، میامی و واشنگتن دی سی پایتخت آمریکا از جمله دیگر شهرهایی هستند که در آن این معضل بیش از دیگر نقاط آمریکا به چشم می‌خورد. به گفته مقامات آمریکایی، دخترانی که سن آنان گاه به دوازده سال نیز می رسد، برای روسپی گری به آمریکا قاچاق می‌شوند. بسیاری از این دختران به زور یا با ترفندهای گوناگون به دام قاچاقچی های انسان می افتند و سر از مکان‌های فساد در می‌آورند. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 89/6/14 ] [ 3:58 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
در اطلاعیه ستاد حقوق بشر آمده است: علیرغم عدم تکلیف در ارائه توضیحات نسبت به محتویات پرونده قضائی متشکله در قوه قضائیه که قوه ای مستقل است و قاضی یا قضات متصدی در هر پرونده در صدور و انشاء و دستور ابلاغ رأی بدون تأثیرپذیری از جو روانی، اتخاذ مواضع و انتشار مطالب رسانه ای، باید بر اساس حقایق موجود در پرونده و با رعایت مقررات قانونی اقدام نمایند، صرفا به منظور تنویر افکار عمومی، این اطلاعیه صادر می شود.
ستاد حقوق بشر قوه قضائیه، بر اساس وظیفه قانونی خود و از موضع دفاع از حقوق همه شهروندان جمهوری اسلامی، با صدور اطلاعیه ای، گزارشی از آخرین وضعیت قضایی پرونده خانم سکینه محمدی آشتیانی را منتشر کرد.

به گزارش گرداب متن کامل این اطلاعیه که ستاد حقوق بشر از موضع دفاع از حقوق همه شهروندان و از جمله خانم سکینه محمدی آشتیانی پیگیری آن را بر خود لازم دانسته، به قرار زیر است:

بسمه تعالی

اعلام مواضع توسط مقامات، مراجع رسمی بین المللی و برخی از رسانه های دولتی و غیردولتی در خصوص مسائل حقوقی و قضائی کشورها بدون دسترسی به منابع و اطلاعات موثق مربوط به آن کشورها نه فقط ناقض منشور ملل متحد و سایر معاهدات بین المللی در زمینه استقلال و حاکمیت کشورها تلقی می‌شود، بلکه نوعی پیش داوری غلط، ناعادلانه و جانبدارانه محسوب می شود. بدون تردید تداوم این رهیافت در نظام بین‌المللی رویه ای غیرمنطقی و غیرقابل دفاع و پذیرش را در پی خواهد داشت.

نظام قضائی جمهوری اسلامی ایران مانند سایر نظام های قضائی حاکم در کشورهای جهان بر اساس اصل تفکیک قوا و استقلال دستگاه قضائی عمل می کند.
[ یکشنبه 89/6/14 ] [ 3:43 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

انتفاضه سایبری

آیا وقت آن نرسیده است که در کنار هم  زنجیره ای پولادین تشکیل دهیم و آن را بر گلوی صیهونیسم و استکبار بپیچیم تا جهان همیشه از شر این موجود نامشروع و پلید نفسی به راحتی بکشد؟

اگر در حال حاضر فریاد اسلام را بشنویم  و آن را از چنگال ستمگران عالم نجات دهیم مطمئن باشید که ندای انا المهدی پسر فاطمه را هم خواهیم شنید. با دست روی دست گذاشتن فقط دشمنان دریده تر و ظالم تر می شوند. باید همت را مضاعف کنیم تا به هدف نهایی که از بین بردن این لکه سیاه جهانی است برسیم و این حرکت اتفاق نمی افتد مگر با اتحاد و هماهنگی و البته کار مضاعف در حیطه جنگ نرم. لذا از تمامی سایت ها و وبلاگ نویسنان تقاضا می شود اولویت اصلی اقدامات و مطالب خود ( اعم از متن ، تصویر ، کاریکاتور ، طرح ، کلیپ ، شعر و ... ) را در این راستا و قضییه ی فلسطین قرار دهند تا با پشتیبانی و همکاری یکدیگر به اهداف مد نظرمان برسیم. ان شالله که از این امتحان اخیر نیز، با سربلندی خارج شویم

انتفاضه ی سایبری به همت فعلان حاضر در عرصه سایبری به مدت یک دهه از روز 6 شهریور لغایت 15 شهریور آغاز به کار کرده و هدف آن تشکیل جبهه ی منسجم سایبری در مقابله با اقدامات و جنایات صیهونیست می باشد
از همسنگران عزیز تقاضا می شود اطلاع رسانی لازم را انجام دهند
برای اطلاع از چگونگی فعالیت و شرکت در انتفاضه سایبری به ادامه مطلب مراجعه کنید.
[ پنج شنبه 89/6/11 ] [ 12:15 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
شهر و منطقة “بیت المقدس“ که در زبان عبرانی “اورشلیم“ نام دارد دارای قدمت دیرینه می‌باشد که به سه هزار سال قبل از میلاد می‌رسد.
منطقه بیت المقدس که جزیی از سرزمین فلسطین است در اوائل هزاره سوم ق.م در معرض موج عظیمی از مهاجرت عربهای سامی واقع گردید و کنعانیان برای اولین بار در این منطقه اسکان یافتند و شهر یُبوس را در محل فعلی بیت المقدس بنا نهادند.
در سال 1184 ق.م قوم فیلیسطن این منطقه را از دست کنعانیان خارج ساختند.
فلسطین سرزمین پیامبران است، در این ناحیه رسولان توحیدی دین حنیف را تبلیغ می‌کرده‌اند حضرت ابراهیم (علیه السلام) و پس از ایشان، حضرت لوط (علیه السلام) در این سرزمین مقدس تبلیغ می‌کردند و در همانجا از دنیا رفتند و در “کفر بریک“ در یک فرسخی مسجد الخلیل دفن گردیدند،و می‌گویند مقبرة شصت پیامبر در این منطقه می‌باشد.
حضرت یعقوب علیه السلام و فرزندانش نیز در این منطقه سکونت داشته‌اند و بعد از آن بدنبال فرمان خداوند به حضرت موسی (علیه السلام)، بنی اسرائیل به این منطقه کوچ نمودند.
ادامه مطلب...
[ سه شنبه 89/6/9 ] [ 12:39 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]

 

 دموکراسی آمریکایی (1)                             http://www.gerdab.ir/fa/pages/?cid=1779

 

دموکراسی آمریکایی (2)                            http://www.gerdab.ir/fa/pages/?cid=1793

 

مستندی درباره رابرت مرداک، بنیانگذار فارسی وان  http://www.gerdab.ir/fa/pages/?cid=1747


[ سه شنبه 89/6/2 ] [ 2:34 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
          مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 130
بازدید دیروز: 110
کل بازدیدها: 363085