سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

مصاحبه همسر میرحسین موسوی با سایت خود (کلمه) و طرح ادعاهایی از سر توهم و خودشیفتگی اعتراض محافل ضد انقلاب را برانگیخت.

 


رهنورد در آن مصاحبه ادعا کرده بود در این 30 سال معترض تر از من کسی وجود نداشته و من همواره در معرض سرکوب و سانسور قرار داشته ام. وی همچنین مدعی شده بود در عرصه سیاست پیشگام تر از موسوی بوده و به جای حضور در حاکمیت، روشنفکری را ترجیح می دهد. او در عین حال تلاش کرده بود خود را طرفدار خط امام و نگران حاکمیت نااهلان و نامحرمان نشان دهد!
در پی اظهار این سخنان، سایت ضدانقلابی خودنویس- که اخیرا خود مصاحبه ای با رهنورد داشته و از وی موضعی سخیف علیه روزگار حیات حضرت امام خمینی و برخورد با گروهک های محارب گرفته بود- به رهنورد حمله کرد و نوشت: مصاحبه جدید رهنورد ما را از ایشان ناامید کرد. اثری از آن رهنورد روشنفکری که بعد از انتخابات می شناختیم در مصاحبه جدید دیده نمی شد. اگر حرف هایش را با مصاحبه های اخیرش با «خودنویس» و «روز آن لاین» مقایسه کنیم، شاید فکر کنیم با دو شخص متفاوت مصاحبه انجام شده است. کجاست آن رهنوردی که جواب نیک آهنگ کوثر را با گفتن «من فکر می کنم اگر موسوی یا آقای کروبی در این انتخابات رئیس جمهور می شدند قطعا رئیس جمهور موفقی نبودند» صداقت خود را به رخ خواننده منتقد کشاند؟ امان از این جمله رهنورد در مصاحبه اخیر که «در این سی سال معترض تر از من کسی وجود نداشته است». به راستی چطور او یک شبه چنین از خود متشکر می شود؟ احترام آنهایی که در سی سال اخیر مبارزه کردند چی؟ دلم می خواست از خانم رهنورد بپرسم: «آیا به روزنامه ها آن جوابی را می دهید که فکر می کنید خوانندگانش دوست دارند یا جوابی را که به آن عقیده دارید؟ چرا این همه تفاوت در این مصاحبه با آن دو مصاحبه دیگر؟»
این سایت ضد انقلابی اضافه می کند: رهنورد می گوید «در برنامه های تبلیغاتی نیز نخست من سخنرانی می کردم و سپس ایشان صحبت می کردند و خوب تمام اینها مردم خصوصا زنان را جذب کرد و دیدند که خواسته هایشان از زبان یک زن در طول انتخابات در حال بیان شدن است و رای بسیاری را برای کاندیدای اصلاح طلبان آورد که منجر به آن تقلب گسترده یا کودتای انتخاباتی شد.» ما را بگو! فکر می کردیم خانم رهنورد می دانند که به موسوی رای دادیم برای اینکه از احمدی نژاد بیزار بودیم. من واقعا گیج شده ام. این مبارزه موسوی و رهنورد سی سال پیش آغاز شده یا یک و نیم سال پیش؟

منبع: روزنامه کیهان


[ چهارشنبه 89/8/5 ] [ 3:35 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 24
کل بازدیدها: 362639