سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیک یاامیرالمومنین
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

 

به نام خدا 

اجرای طرح حجاب و امنیت اجتماعی به همت دادگستری و نظارت صحیح و دقیق فرماندهی انتظامی شهرستان دَیِّر از توابع استان بوشهر کلید خورد. 

پدیده ی بد حجابی که از سوی سرویس های بیگانه و رسانه های غربی به صورت هدف دار ترویج شده است؛ به دنبال اجرای طرح  اندلسیزاسیون در ایران  میابشد تا بتوانند به صورت تهاجم نرم، نظام خانواده را متزلزل، فرایند تولید علم را متوقف و نهایتا نظام اسلامی را سرنگون کنند. لذا می طلبد که کلیه دستگاه ها به ویژه صدا و  سیما در حد توان خود مانع این تهاجم نرم فرهنگی شوند و یا حداقل خواسته و ناخواسته آب به آسیاب دشمن نریزند.

 

شخص بد حجاب ضمن اینکه امنیت فردی خود را تهدید می کند؛ موجب به خطر افتادن امنیت اجتماعی می شود؛ امنیت فردی به این نحو به خطر می افتد که موجب ایجاد مزاحمت برای بانوان، روابط نامشروع و تجاوز به عنف، آدم ربایی و بعضا قتل می گردد.

 

و این موارد ضمن تهدید امنیت اجتماعی ، به صورت اخص موجب تغییر ذائقه جنسی  مردان و سردی روابط زن و شوهر  می شود

 


 

و در مجردین هم موجب کاهش تمرکز در تولید علم یا کار و تلاش می شود و چرخه اقتصادی را کند و سن ازدواج را بالا می برد؛

 

بر همین مبنا دادگستری شهرستان دیر با اجرای صحیح و مدبرانه فرمانده انتظامی شهرستان، طرح حجاب و امنیت اجتماعی را آغاز کرد. در این طرح فقط به تذکر لسانی و احیای اصل وزین و بشردوستانه امر به معروف  و نهی از منکر اکتفا شده و هیچ بانوی بدحجاب جلب نشد و تنها اشخاصی اعمال قانون می شوند که به صورت علنی و آشکار هیاهو و جنجال نموده و به ضابطین اهانتی کنند. این طرح به فعالیت خود ادامه خواهد داد و دست مسئولین و  قاطبه مردم را در همکاری به گرمی می فشارد./ 

 

                                                                                        

 


[ جمعه 92/8/10 ] [ 2:3 عصر ] [ Mohajer 145 ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 42
بازدید دیروز: 27
کل بازدیدها: 362194